Miltä susta tuntuisi, jos miehesi tykkäilisi
instagramissa julkkisnaisten kuvista? Esim. Ruusilan ym. tissiherutuskuvista.
Kommentit (19)
Huolestuisin, sillä olisi muuttunut täysin. Pitäisi keskustella, että mistä kiikastaa.
Olisin todella yllättynyt että olisi vaivautunut moista tekemään ja olisihan se nyt jokseenkin noloa jos 5kymppisellä ukolla ei muuta tekemistä olisi kuin tiirailla nuoria julkkisnaisia netissä ja tykkäillä ;)
Ihan sama.
Itse ajattelen ettei se ole minulta pois jos TYKKÄÄ jostain kuvasta.
Sitten tästä avauksesta sanon että ap.lla itsellään on pieni elämä jos kiinnostaa noin paljon miten kaverin mies on jostain jutusta TYKÄNNYT. Tuossa on vaan takana kateus tuota parisuhdetta kohtaan tms.
Miksi EI saisi tykätä? Oletteko te ihmiset pystyynkuolleita?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:51"]
Suhteita on tietty erilaisia, mutta itse en vaan tajua, miksi joku tekee noin? Antaa typerän vaikutelman ihmisestä. Yksi parisuhteessa oleva tuttu mies tykkäilee facebookissa ihan joka tunti puolialastomien naisten kuvista, joissa on yleensä vielä joku teksti, löyhästi suomennettuna ovat olleet tyyliin että "voi kun saisi tällaisen naisen". Miehen tyttöystävä on aaaaaivan erilainen kun nämä "tykätyt" - lyhyt ja pullea. En vaan tajua.
[/quote]
Ei kaikki miehet saa sellaista naista, jonka haluaisivat. Joidenkin on pakko tyytyä lyhyisiin ja pulleisiin.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:18"]
Ihan sama.
Itse ajattelen ettei se ole minulta pois jos TYKKÄÄ jostain kuvasta.
Sitten tästä avauksesta sanon että ap.lla itsellään on pieni elämä jos kiinnostaa noin paljon miten kaverin mies on jostain jutusta TYKÄNNYT. Tuossa on vaan takana kateus tuota parisuhdetta kohtaan tms.
Miksi EI saisi tykätä? Oletteko te ihmiset pystyynkuolleita?
[/quote]
Noin paljon? Onhan se joo todella paljon, kun tekee pikaiseen av:lle avauksen. Jopa ehkä minuutin olin ehtinyt tätä asiaa miettiä ennen avauksen tekoa. Jos luit ollenkaan aloitusta pidemmälle, niin kirjoitin myöhemmin, että rupesin miettiin asiaa omalle kohdalle. Ne kaverin miehen tykkäilyt oli vain kimmoke tälle ajatukselle ja aloitukselle, joten ihan rauhassa vain siellä. :)
ap.
So? Pitääkö some-tykkäilytkin kierrättää puolison kautta hyväksyttävänä? Ymmärrän kysymystäsi hieman, jos mies esiintyy omalla nimellään ja keskittyy tissikuvien tykkäilyyn mutta muuten...
Olisin pettynyt, että tykkäisi joidenkin turhien tyrkkyjulkkisen turhista tyrkkykuvista, vieläpä julkisesti.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:13"]
So? Pitääkö some-tykkäilytkin kierrättää puolison kautta hyväksyttävänä? Ymmärrän kysymystäsi hieman, jos mies esiintyy omalla nimellään ja keskittyy tissikuvien tykkäilyyn mutta muuten...
[/quote]
Omalla nimellähän siellä instassa ollaan
Jaa'a. Jos itse olisin läski pullero, niin kai kateuksissani raivostuisin.
Huolestuisin vasta jos hän alkaisi kopioida niitä
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:21"]
Jaa'a. Jos itse olisin läski pullero, niin kai kateuksissani raivostuisin.
[/quote]
Eikö mustasukkainen voi olla muuta kuin kateuden takia?
Tuli tämä aloituksen kysymys mieleen, kun kaverin mies seuraa ja tykkäilee just instagramissa näitä tällaisia tyyppejä ja rupesin miettiin, että tuntuisi varmasti oudolta jos oma mieheni tekisi samoin.
ap., joka ei siis ole läski pullero
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:23"]
Huolestuisin vasta jos hän alkaisi kopioida niitä
[/quote]
:D
http://31.media.tumblr.com/565fcba04eb3cc2c7692045492886390/tumblr_n4in8o8Ccb1tsfimoo1_1280.jpg
Tykkäisin huonoa, koska musta olisi ikävää, että se kävisi avoimesti kuolaamassa tyrkkyjä netissä. Lisäksi se olisi noloa, jos tekisi niin nimellään.
Miltä tuntuisi, jos miehesi tykkäisi ihan kauniiden tavisnaisten kuvista? Minusta se on jotenkin pahempi, kuin julkkikset. 24v. mieheni tykkäilee instassa heruttajateinien kuvista (tissit ja perse tyrkyllä). En ole kateellinen, mutta välillä ihmetyttää, kun tykkäilee ihan päivittäin näistä.
En hyväksyisi. Jotenkin tuntuisi nololta minua kohtaan. Eli kertoisin että en pidä siitä, että tuntuu pahalta, pyytäisin lopettamaan.
En olis ottanut sellaista miestä alunalkajenkaan.
No jaa, tulee mieleen ne miehet jotka on julkisesti vonkaamassa esim. Saana Uimosen fb päivityksissä jotka ovat luokkaa"ah ihana olla sinkkunainen nams;)". En jotenkin osaa edes kuvitella että mies sellaista tekisi kun yleensä tuollaisen käytöksen voi ennakoida jos seurustelun aloitusvaiheessa.
Suhteita on tietty erilaisia, mutta itse en vaan tajua, miksi joku tekee noin? Antaa typerän vaikutelman ihmisestä. Yksi parisuhteessa oleva tuttu mies tykkäilee facebookissa ihan joka tunti puolialastomien naisten kuvista, joissa on yleensä vielä joku teksti, löyhästi suomennettuna ovat olleet tyyliin että "voi kun saisi tällaisen naisen". Miehen tyttöystävä on aaaaaivan erilainen kun nämä "tykätyt" - lyhyt ja pullea. En vaan tajua.
Joo, onhan tuo vähän kuin menisit irl sen naisesi edessä flirttailemaan jollekin toiselle.