Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä aviomiestäni.

Vierailija
15.09.2014 |

Tämä on jatkuvaa paskamyrskyä hänen kanssaan. Hän oli ennen lämmin ja ihana mies, nykyään hän on kuin toinen mies. Hän käy töissä, tekee kotitöitä, mutta lämpö mitä meillä oli ennen, puuttuu nyt kokonaan. Rakastan häntä itse valtavasti, ja niin hänkin hyvinä hetkinä sanoo minulle, mutta riitelemme jatkuvasti. Hän ei näe omia vikojaan vaan kertoo yhteisillekkin tutuille minun olevan täysin hullu ja mustasukkainen akka. Voin myöntää olevani todella mustasukkainen persoona, mutta tuntuu että hänen naiskaverinsa menevät minunkin edelle. En tahtoisi erota, mutta olen kyllästynyt tähän maltin menettämiseen hänen kanssaan, äsken lähti taas ovet paukkuen enkä tiedä missä hänkin menee.
Mitä tehdä? Miten pelastaa suhde? Hyviä neuvoja vielä tämän kaiken pelastamiseksi otettaisiin mielellään vastaan.
N-34

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh..taitaapa olla toinen nainen kierroksessa. nyt ymmärrät.

Vierailija
2/10 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko näin? Hän ei kuitenkaan sinänsä vaikuta yhtään siltä, että olisi. Miten hänen aikansa riittäisi sellaiseen?
Tiedän melkeimpä missä hän liikkuu, mutta mitä tekisitte itse jos miehenne suuttuisi teille ja menisi naiskaverinsa luokse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 17:14"]Mutta onko näin? Hän ei kuitenkaan sinänsä vaikuta yhtään siltä, että olisi. Miten hänen aikansa riittäisi sellaiseen?
Tiedän melkeimpä missä hän liikkuu, mutta mitä tekisitte itse jos miehenne suuttuisi teille ja menisi naiskaverinsa luokse?
[/quote]
Että omaan sänkyyn on turha enää tulla.

Vierailija
4/10 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ensimmäiseksi lopetat mustasukkaisuuden, mikään ei ole ahdistavampaa kuin se!!! Toista ei voi omistaa, ja käytöksellä vaan työnnät miestä kauemmaksi ja saat itsellesikin pahan olon.

Vierailija
5/10 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
6/10 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiskaverit menee edelle? Yhteiset kaverit vai sulle vieraita?
Aikaa valitettavasti löytyy kyllä jos tosiaan haluaa jotain puuhastella...

Pitkä liitto takana? Onko vastaavaa ollut aiemmin.

Kyllä pitkässä suhteessa joskus tulee vaisumpia kausia mutta niistä ponnistetaan sitten yhdessä ylös :)

Mistä te riitelette? Jos mustasukkaisuudesta niin ei hyvä :|

Vierailija
7/10 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, oma käytöksesi ja mustasukkaisuutesi ei varmaan ole mikään ongelma, eihän?

Herää pässi.

Vierailija
8/10 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 17:14"]

Mutta onko näin? Hän ei kuitenkaan sinänsä vaikuta yhtään siltä, että olisi. Miten hänen aikansa riittäisi sellaiseen? Tiedän melkeimpä missä hän liikkuu, mutta mitä tekisitte itse jos miehenne suuttuisi teille ja menisi naiskaverinsa luokse?

[/quote]

Kirjoitat tässä muutaman klassisen merkin, joista tietää, että miehellä voi olla toinen nainen, jos ei kierroksessa, niin ainakin mielessä: Hän oli ennen lämmin ja ihana mies, nykyään hän on kuin toinen mies... lämpö mitä meillä oli ennen, puuttuu nyt kokonaan... kertoo yhteisillekkin tutuille minun olevan täysin hullu ja mustasukkainen akka... tuntuu että hänen naiskaverinsa menevät minunkin edelle...

Tuo hulluksi ja mustasukkaiseksi julkisesti leimaaminen on pohjustusta sille, että "vaimo ajoi pettämään". Samoin jatkuvien riitatilanteiden tietoinen hakeminen.

Sanot, ettei hänellä ole aikaa pettämiseen, mutta lähti kuitenkin naispuolisen kaverin luo riitanne päätteeksi. Onkos tämä se sama kaveri, joka tuntuu menevän sinun edellesi?

En halua maalailla piruja seinille, mutta ihmiset käyttäytyvät aika saman kaavan mukaisesti useissa tilanteissa. Miehesi ei ehkä petä sinua, mutta ei hän vaikuta käyttäytyvän järkevästi suhteessanne jos pakenee ristiriitoja jne. Ota puheeksi hänen käytöksensä ja kysy, mistä kenkä puristaa.

Vierailija
9/10 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 17:08"]

Tämä on jatkuvaa paskamyrskyä hänen kanssaan. Hän oli ennen lämmin ja ihana mies, nykyään hän on kuin toinen mies. Hän käy töissä, tekee kotitöitä, mutta lämpö mitä meillä oli ennen, puuttuu nyt kokonaan. Rakastan häntä itse valtavasti, ja niin hänkin hyvinä hetkinä sanoo minulle, mutta riitelemme jatkuvasti. Hän ei näe omia vikojaan vaan kertoo yhteisillekkin tutuille minun olevan täysin hullu ja mustasukkainen akka. Voin myöntää olevani todella mustasukkainen persoona, mutta tuntuu että hänen naiskaverinsa menevät minunkin edelle. En tahtoisi erota, mutta olen kyllästynyt tähän maltin menettämiseen hänen kanssaan, äsken lähti taas ovet paukkuen enkä tiedä missä hänkin menee. Mitä tehdä? Miten pelastaa suhde? Hyviä neuvoja vielä tämän kaiken pelastamiseksi otettaisiin mielellään vastaan. N-34

[/quote]

Niin?

Miehen vikaa. Jätä se sika. Voimia. Muista vaatia erossa koko omaisuus.

Vierailija
10/10 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaa varmaankin omaa tilaa. Parisuhteen ei tulisi olla vankila, jossa kaikki on jaettava ja tekemiset tilitettävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän