Arvioikaa mun ulkonäkö. Onko mitään korjattavaa?
Ainakin nenukka täytyy käydä pienennyttämässä, jahka tässä sen verran saa rahaa kokoon. :-/
http://m.iltalehti.fi/hullumaailma/2013091317486181_hu.shtml
Kommentit (13)
Mikä limavana sun suupielestä roikkuu?
Varmasti kaunein mamma tällä palstalla. Vähän hymyä huuleen!
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 16:37"]Mikä limavana sun suupielestä roikkuu?
[/quote]
Ruokailu oli kesken, ku ukko tuli filmailemaan kamerallaan. Siksi näytän vähän myrtsiltäkin. Ei ruokailijoita saa häiritä!!! :-/ Ap
Miksi ihmeessä tämä oli kisaamassa rumimman eläimen tittelistä? Täähän on kuin joku taruhahmo tai lelu, mitä näitä nyt onkaan.
Kiitos rohkaisevista kommenteista. :-) Epäröin piiiiitkäään laittaa kuvaani tänne, kun pelkäsin, että saan samanlaisia kommentteja kuin ne muutkin kuvansa laittaneet. Mutta kiitos, systerit!!! Ootte pelastanut mun päivän!!! Ehkä mä en ookkaan niin ruma, kun musta tuntuu. :-/ ;-) Ap
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 16:41"]Miksi ihmeessä tämä oli kisaamassa rumimman eläimen tittelistä? Täähän on kuin joku taruhahmo tai lelu, mitä näitä nyt onkaan.
http://tiedetuubi.fi/?q=node/441
[/quote]
Söpö!!! Eläinkaupassa oon nähnyt tämmösiä. :-)
Et niin ookaan, paitsi vähän ehkä limaisen näköinen tyyppi ainoastaan.
Söpöt silmät! <3 Voisit kuitenkin hieman laihduttaa painoasi. :)
Minusta olet ap ihan symppiksen näköinen, ehkä kannattaisi kuitenkin hymyillä hieman niin olisit positiivisemman näköinen. Nyt saa vähän surumielisen vaikutelman. Kokeile. Ja BMI on sulla ihan kohdallaan, kyllä nainen muotoja tarvitsee.
Kiitos kiitos. Hymyillä pitäisi varmaan enemmän, mutta ei nyt oikein oo iloinen olo, kun suihkuremontti pukkaa päälle, eikä sen takia oo oikein pesullakaan päässy käymään. Ehkä siksi vaikutan vähän limaiselta. :-/ Rahat on nyt niin minimissä, että masentaa. Nenukkakin olisi pitänyt saada korjattua, mutta sitten joskus.... nyt pitää tyytyä tähän, mikä mulla on. Ap
Mun mielestä sä olet ihan perus av mamma, oo tyytyväinen vaan ittees! Nätti oot, jajajaj nuorrekas!