Onko teillä käynyt TV-lupatarkastaja?
Kommentit (4)
Onneksi se ei ollut sillä hetkellä päällä, eikä tv-lupatarkastaja halunnut tulla edes sisään.
En yleensä avaa ovia kellekään, mutta luulin, että se oli mieheni, jonka piti samoiihin aikoihin tulla kotiin.
Tuli siis ovelle ja kysyi, onko meillä TV. Sanoin, että on, ja rupesi puhumaan, että tässä osoitteessa ei ole lupaa yms. Olin ihan ällistynyt ja sanoin, että on kyllä maksettu. Tarjouduin kuittiakin etsimään. Kirjoitti sitten jotakin vaan ylös ja sanoi, että tarkistaa asian ja palaa asiaan, jos on jotain epäselvää. Ei kuulunut sen jälkeen.
Kahdesti oli käynyt tarkastaja ja jättänyt postia luukusta. Voi olla käynyt muulloinkin, mutten sattunut olemaan kotona. Ikinä ei ole käynyt sinä aikana kun lupa on ollut. Eihän ne luvallisissa talouksissa käy tarkastamassa.
Ne taitaa käydä niissä osoitteessa missä asuu joku jolla ei ole tv lupaa, niin tarkistavat onko siellä telkkaria.
Olin asunut uudessa kämpässä eron jälkeen n. 20 päivää, niin johan ilmaantui tv-lupatarkastaja oven taakse. Olin oikeasti saanut exältä jonkun kakkostelkkarin pari päivää sitten, ja ajattelin katsoa kuinka kauan jaksan katsoa tv:tä ilman lupaa...joo, ei tarvinnut kauaa katsoa.