Uusien Putous-näyttelijöiden julkistaminen
Uudet Putous-näyttelijät julkistetaan klo 9:40 ja siitä on jopa live-lähetys (heh)
Toivottavasti tulee suht tuntemattomia, uusia, nuoria lupauksia. Ja nimenomaan näyttelijäksi valmistuneita, eikä mitään kuluneita stand up -kasvoja, juontajia tai tosi-tv-julkkuja.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 09:35"]
Häh? Nehän on julkaistu ajat sitten!? Mukana on Pirjo Lonka, Pirjo Heikkilä, Ville Tiihonen, Kari Ketonen, Niina Koponen ja Antti Holma.
[/quote]
Pirjot meni väärin, mutta 4 oli oikein.
Vaikea kuvitella Heikki Paasosta näyttelemässä Putous-sketseissä...
Heikki näyttää vähän bb-Andtelta. ;)
Evoluutiota.
Pettäjä-Kososesta siirryttiin kodinrikkoja-Perankoskeen.
Heikki Paasonen juontajana.. Ei jumalauta..
Yhtä alapäätä tuo esittelytilaisuus. TOIVOTTAVASTI tuo tyyli ei jatku, muuten jää lasten kanssa ohjelman katsominen väliin.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:13"]voi p*ska perankoski :(
[/quote]
Oon jo ihan kyllästynyt siihen ja sen puhetapaan. Kaipa sen kestää siellä muiden joukossa.
Holmasta sanoin keväällä jo täälläkin, että Putoukseen tulee. Kiva olla joskus jostain oikeessa.
Heikki on tarpeeksi rento Putoukseen, mutta mun on vaikea kuvitella, että hän olisi tarpeeksi hauska. Joka tapauksessa paljon parempi valinta kuin Leppilampi.
Vaikuttaa aika mitäänsanomattomalta porukalta, mutta tässä vaiheessa on tietysti vaikea sanoa mitään, varsinkin kun Perankoski ja Ketonen ovat ainoat minulle tutut naamat. Odotukset Perankosken suhteen ovat aika matalalla.
Miksi kaikki näyttelijät on vaihdettu?
suurin osa never heard,paitsi Ketonen ja Perankoski ja Paasonen. Kertokaa jotain niistä muista.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 15:49"]
Yhtä alapäätä tuo esittelytilaisuus. TOIVOTTAVASTI tuo tyyli ei jatku, muuten jää lasten kanssa ohjelman katsominen väliin.
[/quote]
Toivottavasti jatkuu. Ensimmäinen kausi oli just paras, silloin ennen kuin Putous leimattiin ''koko perheen ohjelmaksi''.
Mä en tiedä noista kuin Perankosken.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:13"]
voi p*ska perankoski :(
[/quote]
Heti tuli mieleen se alastonkuva jossain Hesarin liittessä vaimikäseoli.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288489505000.html
Lisäksi se seurustelun aloittaminen Hynysen (yäk!) kanssa.
voi p*ska perankoski :(