Iholla- Esko on Mielensäpahoittaja :(
Keski- ikäinen mies itkee avovaimonsa blogissa keskustelupalstojen kommentointia.
Miksi kaikkien mielestä Esko ja Karkki eivät ole ihquja, yhyyy...
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 17:21"]
Mikähän heillä on ollut motiivina tunkea tuohon sarjaan?
[/quote]
saada blogi menestymään..karkki muuten vaihtoi pari kk sitten kaksplussalta bellabogeille
[/quote]Mihin taas blogilla pyrkivät? Eikö ne ole opettajia molemmat?
[/quote]
Nopeasti blogia vilkaistua ainakin sälekaihtimet ja päiväpeito bloginäkyvyyttä vastaan uuteen kotiin sekä jotain alennusta vaatekaapeista ja eurokankaasta. Vaatteita lapselle.. Mutta onko se väärin, eihän ne periaatteessa ilmaisia ole jos niistä blogissa kirjoittaa.
Oliskohan kannattanut ajatella ennen ohjelmaan menoa. Se kuitenkaan ei ole mikään parisuhdeiholla. Nyt Eskosta ei saa mitään irti ja Karkki kimittää enemmän kuin Esko.
No kun Esko ja Karkki tekevät KAIKEN YHDESSÄ.
Eihän silloin miehellä voikaan olla mitään omia ajatuksia, kun puoliso varastaa koko show'n...
Jos ei mieltään pahoittaisi näistä haukkumisista niin ei kai ihminen olisikaan.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 08:18"]No kun Esko ja Karkki tekevät KAIKEN YHDESSÄ.
Eihän silloin miehellä voikaan olla mitään omia ajatuksia, kun puoliso varastaa koko show'n...
[/quote]
Mun mies käy suunnilleen töissä yksin ja se on sitten siinä. Muuten tehdään aikalailla kaikki yhdessä. Minkäs teet. Kyllä mä salilla käyn yksinäni mutta mies ei kuulemma kaipaa mitään sellaista.
Mun mielestä naurettavaa selittää, että miesten iholla sarjassa on myös hänen vaimonsa, koska on niin perhekeskeinen, elää perheensä kautta ja on vaimonsa paras ystävä. Ei sitten muiden iholla osallistujien parisuhteet olekaan elämää mullistavia, vain hänen, vain hän on. Hän etsi parisuhdetta 30 vuotta ja löysi sen täydellisen.
Hah, mitä shaissea. Ihanko oikein unilääkkeitä pitänyt ottaa... Onko multa jäänyt jotain väliin, kun en mitään kamalaa ole heistä lukenut ainakaan tällä palstalla? Haukutaanko heitä jossain muualla oikein kunnolla?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 08:24"]Mun mielestä naurettavaa selittää, että miesten iholla sarjassa on myös hänen vaimonsa, koska on niin perhekeskeinen, elää perheensä kautta ja on vaimonsa paras ystävä. Ei sitten muiden iholla osallistujien parisuhteet olekaan elämää mullistavia, vain hänen, vain hän on. Hän etsi parisuhdetta 30 vuotta ja löysi sen täydellisen.
Hah, mitä shaissea. Ihanko oikein unilääkkeitä pitänyt ottaa... Onko multa jäänyt jotain väliin, kun en mitään kamalaa ole heistä lukenut ainakaan tällä palstalla? Haukutaanko heitä jossain muualla oikein kunnolla?
[/quote]
No, jos minun mieheni tekisi ihollasarjaa niin 90% vaimo olisi mukana, koska me vaan oikeasti ollaan kokoajan yhdessä. Toistemme parhaat kaverit ja sitä rataa. Jos ei olla töissä, ollaan perheenä miinus se että käyn kolme-neljä kertaa viikossa salilla ja silloin tällöin nähdään kavereita. Niin kamalalta kuin kuulostaakin ei meidän muut ihmissuhteet ole millään tasolla yhtä tärkeitä kuin parisuhde ja jos voi jonkun valita seuraksi niin se on aina puoliso.
Ja puolison kanssa on niin kiva olla että mitään omia juttuja ei ihan kauheasti tarvita ;) Yhdesdä 10v ja aina ollut näin. Nro 7
Mun mies on myös mun paras kaveri ja ollaan erillääin vain töissä. Silti en voisi kuvitella, että jos mun mies tekisi tuota sarjaa, niin mä olisin joka ainoassa kuvauksessa, kimittäisin miehelle ongelmista ja kaikista pahinta olisi se, ettei mun miehellä olisi mitään omia ajatuskia. Ei mitään kerrottavaa kameralle. Täysin tyhjä, blankko...
Minunkin mielestäni tämä koko Eskon ininä on ihan turhaa.
Pointtihan on se, että Iholla- sarjassa pitäisi olla pääosassa miehet ja heidän omat ajatuksensa, ei sen ihanan puolison kanssa ilmeily.
Esko on ainoa, joka ei tähän saakka ole ilmaissut oikein mitään omia ajatuksiaan.
Muut miehet kertovat ajatuksiaan kameralle, kuvaavat itseään. Esko on kuvassa vain puolisonsa kanssa. Kai siihen joku syy oli, että nyt oli miesten-iholla sarja, ei naisten tai parisuhde. Nyt taitaa vain oikeasti olla niin, että tuohon sarjaan on haettu vain vaimon takia. En mä usko, että Esko siihen on halunut, koska hänellä ei ole mitään annettavaa ohjelmalle.
Mua häiritsee tuossa pariskunnassa falskius. Tuntuu, että laskelmoivat kameralle ja ovat selkeästi miettineet miten haluavat tuoda perheensä esiin. Iholla-ideanhan pitäs olla nimenomaan vilpittömyydessä ja tietynlaisessa alastomuudessa ja herkkyydessä. Nyt taas tunnelma jää Eskon osalta yhdebtekevän pinnalliseksi. Ei kosketa.
No minkälainen olisi oikea perhe ja oikeat ihmiset?
Ehkä Eskolla ja vaimolla on yhteiset ajatukset? Ei kaikilla ole sen kummempaa ajatustoimintaa, jota jakaa. Pääasiassa on kai oman arjen kuvaaminen.
En tiedä onko noi kommentit nyt niin pahoja olleet. Pahempiakin olisi voinut olla. Onhan siellä seassa positiivistakin, joten niihin kannattaisi keskittyä. Tulee mieleen, että onko he kohdanneet koskaan mitään negatiivista elämässään, jos tuo vetää pohjamutiin.
En minäkään ymmärrä näitä " teemme kaiken yhdessä" pariskuntia ja pidän heitä vähän outoina. Mutta heitä on yllättävän paljon ja heistä on varmaan tosi outoja parit, joilla on omia menoja ja harrastuksia.
Itse en ikinä lähtisi johonkin.vastaavaan formaattiin. Mut rohkeita nämä, jotka kotiinsa päästävät ja altistavat itsensä kaikelle paskalle, mitä aina saattaa tulla.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 08:42"]No minkälainen olisi oikea perhe ja oikeat ihmiset?
[/quote]
No siis rehellisesti sitä mitä ovat. En nyt tarkota, että pitäs angstata vaan olla oma itsensä. Kyllä sen aistii milloin ihminen on aito ja milloin vetää roolia. Joskus ihmiset tunkevat itseään niin kivasti tiettyyn rooliin (ihan ilman kameraakin), että ovat unohtaneet mikä on aitoa omaa itseään ja mikä pintaa. Ehkä nykyajan facebook/instagram-elämä erkaannuttaa meitä omasta itsestämme, kun koko ajan välitämme elämästämme kuvaa tietyn filtterin läpi.
Tosiasia on vaan, että tuollaisia ihmisiä on paljon. Etenkin Helsingissä (olen itsekin helsinkiläinen). Eivät vaan pysty olemaan omia itsejään kenenkään edessä, kun haluavat aina olla parempia kun mitä ovat. Ja siten aina on tietynlainen rooli päällä.. OIkeasti tosi ankeaa.
Veikkaan ettei Eskolla ja hänen vaimollaan ollut hajuakaan että tulisivat tällä tavalla dumatuksi, kun oikeasti ajattelivat ihmisten pelkästään ihailevan heitä. Kasvun paikka?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 08:57"]
Tosiasia on vaan, että tuollaisia ihmisiä on paljon. Etenkin Helsingissä (olen itsekin helsinkiläinen). Eivät vaan pysty olemaan omia itsejään kenenkään edessä, kun haluavat aina olla parempia kun mitä ovat. Ja siten aina on tietynlainen rooli päällä.. OIkeasti tosi ankeaa.
Veikkaan ettei Eskolla ja hänen vaimollaan ollut hajuakaan että tulisivat tällä tavalla dumatuksi, kun oikeasti ajattelivat ihmisten pelkästään ihailevan heitä. Kasvun paikka?
[/quote]
Tuo on niin totta! Itsekin olen pk-seudulta ja allekirjoitan. Ihmetyttää sellainen, että brändätään elämää tietyllä tavalla. Tehdään asioita sillä perusteella mikä vaikuttais coolilta, eikä sillä mistä oikeasti itse tykkäisi. Ja tiedän tämän, koska itse olin ihan samanlainen viisi vuotta sitten. Suhasin konserteissa ja taidespektaakkeleissa vain koska pystyin sitten faceen laittamaan missä olen ollut. Kuvia otin laskelmoidusta ja ylipäätään sosiaalinen minäni oli hyvin kontrolloitu. Vanhemmiten musta on tullut ristiriitaisempi, kun olen oppinut olemaan aidompi. enää en välitä, mitä muut musta ajattelee, vaan teen niitä asioita joista nautin. Joskus käyn edelleen taidespektaakkeleissa, mutta en jaa niistä heti tietoa faceen, vaan pidän kokemuksen itselläni. Pohdiskellen mitä spektaakkeli minussa oikeasti herätti. Uskallan myös myöntää, jos jokin korkeakulttuurinen elämys ikävystyttää mua. En jaksa keskittyä italialaisiin taide-elokuviin, paljon enemmän nautin amerikkalaisista toimintahömpistä :). Ehkä tämä tosiaan on sitä normcorea, joka on syrjäyttämässä hipsterielämää. Me jotka viisi vuotta sitten leikimme hipsteriä, olemme nyt kolkyt rajapyykin kohdalla palaamassa takaisin normaaleiksi :D.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 08:57"]Tosiasia on vaan, että tuollaisia ihmisiä on paljon. Etenkin Helsingissä (olen itsekin helsinkiläinen). Eivät vaan pysty olemaan omia itsejään kenenkään edessä, kun haluavat aina olla parempia kun mitä ovat. Ja siten aina on tietynlainen rooli päällä.. OIkeasti tosi ankeaa.
[/quote]
Tämä mullakin tuli mieleen. Kun siellä omassa kuplassa on eletty, omissa kuvitelmissa ja teeskentelyissä. Pääsi tämä negatiivinen palaute yllättämään, kun ei muu Suomi ihailekkaan kuinka " siistei tyyppei ollaa."
"Se on molempien blogi, ei vain Karkin."
Kyllä se on ollut vain Karoliinan blogi vuosia, mutta -yllätys yllätys- vasta kun Iholla-sarjaa oli kuvattu alkoi Eskokin kirjoittaa omia juttujaan blogiin.