Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jotenkin sairas?

Vierailija
14.09.2014 |

Pelkään kuollakseni että lapsilleni tapahtuu jotain kauheaa.
Pelkään vieläkin mörköjä! (olen 30v)
Haluan kuumeisesti normaalipainoisesta laihaksi - vihaan peilikuvaani.
Sain tietää sairastavani keliakiaa enkä halua hyväksyä asiaa.
...ja kaikkea muutakin ihan pimeetä! Tuntuu kuin olisin "hukassa"...
Avauduin nyt edes vähän, minäkin täällä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pelkään vaikka mitä ja haluan olla laiha, minulla on kolme diagnoosia josta yksi on syöpä. Joten elä vain elämääsi reippaasti äläkä tekeydy sairaaksi, äläkä tuijottele omaa napaasi.

Vierailija
2/9 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:56"]Minäkin pelkään vaikka mitä ja haluan olla laiha, minulla on kolme diagnoosia josta yksi on syöpä. Joten elä vain elämääsi reippaasti äläkä tekeydy sairaaksi, äläkä tuijottele omaa napaasi.
[/quote]Ihmiset eivät saa olla ahdistuneita, eivät itkeä päivänsä aikana tapahtuneita nukkumaan mennessä koska vain syöpä on syy murehtimiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:56"]Minäkin pelkään vaikka mitä ja haluan olla laiha, minulla on kolme diagnoosia josta yksi on syöpä. Joten elä vain elämääsi reippaasti äläkä tekeydy sairaaksi, äläkä tuijottele omaa napaasi. [/quote]Ihmiset eivät saa olla ahdistuneita, eivät itkeä päivänsä aikana tapahtuneita nukkumaan mennessä koska vain syöpä on syy murehtimiseen?

[/quote]

Olin kuin ap ja sitten sain sen syövän minäkin. Ja lopetin turhat draamat ja ahdistukset. Elämäni oikeasti parani. Tietysti olen ahdistunut ja itkuinen joskus, mutta osaan laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin. Elämässä ei koskaan tiedä, mikä odottaa nurkan takana. 

Vierailija
4/9 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet! Ihan sekopää

Vierailija
5/9 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap välttämättä sairastu syöpään, kuten sinä. Joten olkoon ahdistunut. Ja peloissaan.
Ap mene juttelemaan jollekin..

Vierailija
6/9 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhhh

Vierailija
7/9 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köh köh, kylläpäs pierettää.

Vierailija
8/9 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:56"]

Minäkin pelkään vaikka mitä ja haluan olla laiha, minulla on kolme diagnoosia josta yksi on syöpä. Joten elä vain elämääsi reippaasti äläkä tekeydy sairaaksi, äläkä tuijottele omaa napaasi.

[/quote]

Vaikka on sairastanut syövän ( niin myös minä olen sairastanut) ja opettaa paljon asioita, niin silti se ei välttämättä pelkoa poista muista asioista. Minulla syöpä lisäsi ahdistusta, koska olen sen takia alkanut tarkkailemaan kehoa tarkemmin kuin ennen. 

Vierailija
9/9 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti masentunut, burnoutissa tai sinulla on paniikkihäiriö tai vaikka nuo kaikki kolme kerralla. Oli miten oli sinun pitäisi mennä terapiaan. Psykologille aika pikimmiten. Kun lapseni olivat 2 ja 4 vuotiaita pelkäsin kuolemaa valtavasti. Uskon, että oma väsymys ja burnout siellä kolkutteli. Meni onneksi ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän