Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värjäys meni pieleen

Vierailija
14.09.2014 |

Yritin jotain seksikästä: sheivausta ja värjäystä alapäähän. Ensimmäinen onnistui. Toinen ei. Nyt on reidet ja koko perse ihan mustana :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahhahahah

Vierailija
2/15 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helv..? Siis värjääkö joku alapään karvojaan :D en oo koskaan kuullutkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset valkaisee alapäätään. Sä sit päätit toimia päin vastoin :)

Vierailija
4/15 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha juttu.

Vierailija
5/15 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu :D Siis ihan totta laitatteko niitä myrkkyjä myös alapäähänne??

Vierailija
6/15 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkiksi.

Vierailija
7/15 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan värjäys on haalistunut niin, että kehtaa taas esiintyä miehen edessä on sitä pidättyväisyyttä takana sen verran että varmasti seksielämä kukoistaa.

Vierailija
8/15 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 09:35"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:31"]

[/quote]

Mä olen aina värjännty samalla kuin hiukset (samalla kotivärillä), jos olen ollut seksisuhteesssa jonkun kanssa. On niin tyhmän näköistä jos on maantienharmaat alapääkarvat ja tulipunainen tai musta tukka. Mieluummin samaa väriä :) 

Ap:lle vinkiksi ettei sitä väriä kannata reisiin ja perseeseen levittää vaan vain siihen karvojen alueelle ;) Toisaalta iholle joutunut väri kyllä lähtee muutamassa päivässä pois ja tekemällä kuorinnan sille alueelle nopeammin.

[/quote]

Oletpa tyhmä. Väreissä nimenomaan lukee, ettei niitä saa käyttää kuin hiuksiin.

[/quote]

Niin mitä väliä? Ihoa se on yhtälailla iho häpykummulla kuin päänahassakin, ja karvatkin on samaa materiaalia. Ei tuossa mitään eroa oikeasti ole. Varoitus on lähinnä sen takia,ettei jotkut älypäät käyttäisi väriä silmäripsien värjäämiseen, koska hiusvärien hapetteet on niin vahvoja että silmää ne voivat kyllä vauroittaa vakavasti.

Vierailija
9/15 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:31"] Mitä helv..? Siis värjääkö joku alapään karvojaan :D en oo koskaan kuullutkaan! [/quote] Mä olen aina värjännty samalla kuin hiukset (samalla kotivärillä), jos olen ollut seksisuhteesssa jonkun kanssa. On niin tyhmän näköistä jos on maantienharmaat alapääkarvat ja tulipunainen tai musta tukka. Mieluummin samaa väriä :)  Ap:lle vinkiksi ettei sitä väriä kannata reisiin ja perseeseen levittää vaan vain siihen karvojen alueelle ;) Toisaalta iholle joutunut väri kyllä lähtee muutamassa päivässä pois ja tekemällä kuorinnan sille alueelle nopeammin. [/quote] herra siunaa mun vereni!! Ootko tosissas??

[/quote]

Joo ihan tosissani olen :) Olen vähän perfektionisti, en siedä sitä että hiukset ja alapääkarvat, tai vaikka kulmakarvat, on eri sävyä. Kaikki värjätään aina samaan väriin.

Vierailija
10/15 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiukset on mustat ja alaosasto vaalea, niinkuin meikällä, kannattaa värjätä.

Vierailija
11/15 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Tähän on päädytty. Mitäs miehes tykkkää? ; D ; D

Vierailija
12/15 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti ja hyin hoidettu pilde on aina ok. Saa olla värjättykin!

Vierailija
13/15 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä olen aina värjännty samalla kuin hiukset (samalla kotivärillä), jos olen ollut seksisuhteesssa jonkun kanssa. On niin tyhmän näköistä jos on maantienharmaat alapääkarvat ja tulipunainen tai musta tukka. Mieluummin samaa väriä :) 

Ap:lle vinkiksi ettei sitä väriä kannata reisiin ja perseeseen levittää vaan vain siihen karvojen alueelle ;) Toisaalta iholle joutunut väri kyllä lähtee muutamassa päivässä pois ja tekemällä kuorinnan sille alueelle nopeammin.

Vierailija
14/15 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 09:35"]

[/quote]

[/quote]

Oletpa tyhmä. Väreissä nimenomaan lukee, ettei niitä saa käyttää kuin hiuksiin.

Vierailija
15/15 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:31"]

[/quote]

[/quote] herra siunaa mun vereni!! Ootko tosissas??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan