Vain + 2 astetta lämmintä ulkona! Ikävää kun talvi tuli näin äkkiä!
Kurjaa kun ei tullutkaan sellaista pitkää lämmintä syksyä. Ikävää luopua kivoista lämpimän syksyn vaatteista jo nyt.
Kommentit (11)
Merivesi on vielä 15 asteista, kyllä tässä vielä lämpimiä syyspäiviä nähdään.
Niinpä... Paksumpi takki käyttöön tänään.
t. Kuopio, pari cm "lunta" maassa
Mä toivon joka vuosi, että tulisi pitkä ja lämmin syksy. Silloin sää ei ole niin tyrmäävän kylmää ja voi käyttää hauskempia vaatteitakin. Eikä iho kuiva ja kutise niin sairaasti. Saisi vielä lämmetä tosiaan.
Joo, tuuli vihmoo ja vettä tihuttaa ja pitäisi lähteä ulos. hrrrr. Tuollainen viima ja kosteus menee luihin ja ytimiin asti vaikka kuinka kietoudun tuulipukuun ja vedän sen huppuineen kiinni korvia myöten.
Väliaikainen viileneminen, pitkäaikaisten ennusteiden mukaan. Älkää nyt heti masentuko!
Pikku puhuri, vähä räntää ja kylmää niin jo ollaan leimaamassa syksyä talveksi. Se sulaa vielä pois moneen kertaan.
Tuo sateinen, kylmä sää on niin turhaa. Mieluummin lunta ja pakkasta tai sitten aurinkoa ja +10. Näin "syys" keliksi :)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 10:50"]Mä nautin! Ja kyllä mun mielestä on harvinaisen lämmin syksy ollut.
[/quote]
Vastahan se alkoi? Ettet vain laske kesän loppua syksyksi.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 10:50"]
Mä nautin! Ja kyllä mun mielestä on harvinaisen lämmin syksy ollut.
[/quote]
Ulkoiletko tällä kelillä? Eikö vaatteiden joka raosta ja myös läpi puhaltava tuuli haittaa sinua? Vesisade ainakin pilaa nautintosi kun kastut läpimäräksi.
Viikonloppuna on taas 15 astetta, ainakin täällä etelässä.