Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä viikonloppu

Vierailija
14.09.2014 |

Tässäpä se:

pe soitin miehelle, että mentäisi syömään.. käytiin pitsalla. Ostin yhden oluen ja pähkinöitä kotiin.

La kävin aamulla lähikaupassa ja kuntosalilla. Suihku ja ruoanlaitto. Nukahdin pariksi tunniksi päikkäreille ruoan jälkeen.

Su aamulla pyykit. Siivosin kellaria. Nyt vain möllöttänyt illan netissä, kuten pitkin viikonloppua aina toiminnan välissä. Olen nettikoukussa, haen sieltä edes jotain jännitystä tylsyyteeni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa...

Vierailija
2/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Pakottiko joku sinua tai estikö tekemästä jotain?

Luomme itse oman elämämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa elämäsi voi kuulostaa hohdokkaalta:

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:46"]

Tässäpä se:

pe soitin miehelle, että mentäisi syömään.. käytiin pitsalla. Ostin yhden oluen ja pähkinöitä kotiin.

"Laatuaikaa: miehen kanssa ulkona syömässä. Illan päälle vielä vähän kuohuvaa juomaa ja naposteltavaa kullan kainalossa!"

La kävin aamulla lähikaupassa ja kuntosalilla. Suihku ja ruoanlaitto. Nukahdin pariksi tunniksi päikkäreille ruoan jälkeen.

"Mahtava treeni, salilla eka! Tästä lähtee päivä käyntiin!"

"Experimental cooking!"

"Latasin voimia, nyt jaksaa taas ensi viikon!"

Su aamulla pyykit. Siivosin kellaria. Nyt vain möllöttänyt illan netissä, kuten pitkin viikonloppua aina toiminnan välissä. Olen nettikoukussa, haen sieltä edes jotain jännitystä tylsyyteeni.

"Kotoilua ja parempaa feng shuita! Siitä on sunnuntai tehty!"

[/quote]

Vierailija
4/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vaan neljän seinän sisällä ja luin kirjoja. Viikonloput on hanurista, onneks huomenna pääse töihin!

Vierailija
5/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:02"]

Mä olin vaan neljän seinän sisällä ja luin kirjoja. Viikonloput on hanurista, onneks huomenna pääse töihin!

[/quote]

mulla ei oo töitäkään

Vierailija
6/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kai sitä vanhana jaksa

Vierailija
7/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen sinä! Minä olen ollut tänään ja eilen töissä 9-17, perjantaina tuplavuoro. Ei voi kuin kahehtia niitä jotka saavat olla kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän