Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni juttu mutta (lasten synttäreistä)

Vierailija
14.09.2014 |

Päivänsankari (6v.) odotti innoissaan kakun kynttilöiden puhallusta, saman ikäinen serkku kiilaa hänet ja puhkuu melkein kakun kumoon. Päivänsankari huuli mutrussa vääntää melkein itkua tässä kohtaa, mutta mitä tekevät vanhemmat, komentavat päivänsankaria ja käskevät lopettaa heti koska serkku on niin pieni vielä ettei ymmärrä. Serkkua ei ''komennettu'' tai ohjeistettu mitenkään. Tällaista seurasin tänään ja jäi kyllä harmi lapsen puolesta :/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienenkin pitää oppia, Ettei aina ole hänen vuoro.

Vierailija
2/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin sytyttänyt kynttilät uudestaan ja antanut lapseni puhaltaa.

Vierailija
4/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot kovaan ääneen, ettei sen noin pitänyt mennä ja sytytät kynttilät uudelleen ja samalla katsot että tuo toinen lapsi on turvallisesti vanhempiensa sylissä ja annat lapsesi puhaltaa.

Vierailija
5/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissäni olin heittämässä hääkimppua. Käännyin naisjoukkoon selin eli en siis tietenkään nähnyt mitä selkäni takana tapahtui ja keitä siellä oli. Kun heitin kimpun ja käännyin katsomaan, kuka sen oli saanut, olin lentää persiilleni. Siskoni ekaluokkalainen POIKA. Hän sitten hihkui kimppu kädessään ja äitinsä ja monet muut häävieraat taputtivat. Itse olin niin hämilläni, etten tajunnut edes että kimppu olisi pitänyt heittää uudestaan. Kimppua tavoitelleet naiset olivat yhtä hölmistyneitä. Siskoni vaan naureskeli, että on ne hauskoja nämä uudet häätraditiot. Joo, onkin tosi hauskaa jos ei osaa opettaa ekaluokkalaiselle alkeellisia käytöstapoja...

Vierailija
6/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:23"]

Häissäni olin heittämässä hääkimppua. Käännyin naisjoukkoon selin eli en siis tietenkään nähnyt mitä selkäni takana tapahtui ja keitä siellä oli. Kun heitin kimpun ja käännyin katsomaan, kuka sen oli saanut, olin lentää persiilleni. Siskoni ekaluokkalainen POIKA. Hän sitten hihkui kimppu kädessään ja äitinsä ja monet muut häävieraat taputtivat. Itse olin niin hämilläni, etten tajunnut edes että kimppu olisi pitänyt heittää uudestaan. Kimppua tavoitelleet naiset olivat yhtä hölmistyneitä. Siskoni vaan naureskeli, että on ne hauskoja nämä uudet häätraditiot. Joo, onkin tosi hauskaa jos ei osaa opettaa ekaluokkalaiselle alkeellisia käytöstapoja...

[/quote]

Voin mielessäni kuvitella, miten bridezillan suuri päivä meni pilalle :D

Vierailija
7/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luunappi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi