Onko täällä ketään Hanna, Anna tai Sanna-nimistä?
Ärsyttääkö :Oi Hanna Hanna, saanko sua panna?
Lol
Kommentit (9)
Mä oon Hanna, mutta ihan uusi ja ennen kuulumaton jollotus tuo, joten. Ei ärsytä. Ainoo, mitä joku on joskus huudellut tais olla tyyliin: Hanna ei anna panna!
Hanna täällä hei. Kuulin tuon ekaa kertaa pari vuotta sitten (kolmikymppisenä) kun Sanna-niminen tuttava kysyi olinko teininä joutunut kuulemaan moista. En, eikä kuulemma hänkään. Urbaanilegenda?
Valitettavasti asiakaspalveluammatissa kuulen ihan liian usein renkutusta "Anna, Anna, anna mun panna." Ei ole mitään urbaanilegendaa. Ensimmäisen kerran tuota minulle huutelivat pojat ala-asteella. Silloin ahdisti, nykyään lähinnä ärsyttää.
Täälläkin Sanna, mua vaan naurattaa. :D Ja kuinka monella on jopa 2 omaa biisiä. ;) "Oi, Sanna Sanna, tahdon sua panna".. Tai "Puksun Esson takana, maassa oli lakana, jolla antoi panna alakerran Sanna".. :D :D
Täälläkin Sanna. Biisi jossa hoilataan "rannassa, pullo sannassa" oli paljon hauskempi juttu. Ootko ap kuullut sitä? :)
On, ei ärsytä. Huomaat sitten aikuisena, että tuollaiset asiat eivät oikeastaan hetkauta enää.