Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastus särki sydämeni

Vierailija
14.09.2014 |

Minun ja ihastukseni välillä on ollut jännitettä jo pitemmän aikaa. Ilmeet, eleet, kosketukset... Jotenkin olen ollut siinä uskossa, että ihastus olisi ollut molemminpuolista.

Olimme samoissa juhlissa ja välimme vaikuttivat aluksi olevan ennallaan. Sitten aivan yhtäkkiä minusta tuli miehelle kuin ilmaa, ja hän alkoi huomioida toista naista ja vietti koko loppuillan hänen kanssaan. Olen niin hämmentynyt ja ymmälläni. Oli kulunut jo jonkin aikaa siitä, kun näimme viimeksi, ja olin odottanut kohtaamistamme kauan. Olin jo päättänyt kertoa tunteistani miehelle sen illan aikana, mutta en sitten kuitenkaan enää pystynyt.

Sydämeni on särkynyt, enkä voi lakata miettimistä, miksi mies muutti aivan yhtäkkiä käytöstään minua kohtaan. Kohtalotovereita?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:44"]

kylläpäs naiset on sinisilmäisiä. mies ei ilmeisesti ollut sinuun läheskään yhtä ihastunut kuin sinä häneen.. ei pidä sinua elämän rakkautenaan, joten jatkoi saalistamista. kohdalle osui kiinnostavampi nainen.. ja koska otti hänet, kertoo vain sen ettei ollyt yhtään kiinnostunut sinusta.

[/quote]

Jos mies on todella noin kylmästi ajatteleva niin ei kyllä löydä aitoa rakkautta, jos vielä antoi ensin ymmärtää olevansa kiinnostunut, vaikkei ollutkaan. Eli pelaamalla ei saa oikeaa rakkautta.

Vierailija
22/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpäs naiset on sinisilmäisiä. mies ei ilmeisesti ollut sinuun läheskään yhtä ihastunut kuin sinä häneen.. ei pidä sinua elämän rakkautenaan, joten jatkoi saalistamista. kohdalle osui kiinnostavampi nainen.. ja koska otti hänet, kertoo vain sen ettei ollyt yhtään kiinnostunut sinusta.

[/quote]

En jaksa uskoa, etteikö mies olisi ollut yhtään kiinnostunut minusta. Niin kuin ensimmäisessä viestissä kirjoitin, meidän välillämme on ollut pitkän aikaa jännitettä, jonka ovat huomanneet myös monet muut. Ja se jännite oli mielestäni läsnä myös juhlissa - siihen asti, kunnes mies jätti minut yhtäkkiä kuin nallin kalliolle. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:44"]

[/quote]

En jaksa uskoa, etteikö mies olisi ollut yhtään kiinnostunut minusta. Niin kuin ensimmäisessä viestissä kirjoitin, meidän välillämme on ollut pitkän aikaa jännitettä, jonka ovat huomanneet myös monet muut. Ja se jännite oli mielestäni läsnä myös juhlissa - siihen asti, kunnes mies jätti minut yhtäkkiä kuin nallin kalliolle. -Ap
[/quote]

Oletteko edes käyneet treffeillä ??

Vierailija
24/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ehkä mies yritti herättää sinun kiinnostuksesi tekemällä sinut mustasukkaiseksi. Ajatteli, että sillä tavalla sinä viet asian pidemmälle teidän välillä.

Vierailija
25/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:17"]Ap, ehkä mies yritti herättää sinun kiinnostuksesi tekemällä sinut mustasukkaiseksi. Ajatteli, että sillä tavalla sinä viet asian pidemmälle teidän välillä.
[/quote]

Ei miehet ajattele noin :D herätys.. Naiset on tollasia kieroja että huomioo halutessaan tekevät noin. Ei miehet..

Vierailija
26/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:59"]

[/quote]

[/quote]

No tiedätkö onko hänellä jotain sen toisen naisen takia. Tosi kummallista käytöstä mieheltä, jos ei ole. (Tai tietty sitten ei myöskään voi olla, jos se toinen nainen ei hänestä kiinnostunutkaan.) Minä kyllä koittaisin nostaa kissan pöydälle ja sanoisin, että mä luulin että sä olet kiinnostunut minusta mutta et ilmeisesti ollutkaan?

Vierailija
27/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis onko hänellä jotain sen toisen naisen kanssa, piti muotoilemani.

27

Vierailija
28/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:59"]

[/quote]

[/quote]

No tiedätkö onko hänellä jotain sen toisen naisen takia. Tosi kummallista käytöstä mieheltä, jos ei ole. (Tai tietty sitten ei myöskään voi olla, jos se toinen nainen ei hänestä kiinnostunutkaan.) Minä kyllä koittaisin nostaa kissan pöydälle ja sanoisin, että mä luulin että sä olet kiinnostunut minusta mutta et ilmeisesti ollutkaan?

[/quote]

Itse en ole ainakaan ennen ole huomannut, että heidän välillään olisi jotain. Mutta toisaalta varma en voi olla.

Sille joka aikaisemmin kysyi: ei, en usko että tapaamisiamme voi ihan "treffeiksi" kutsua. Hänellä on ollut tapana käydä luonani.

Vierailija
29/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 20:49"]Kysy siltä. Voihan siihen olla jokin ihan ymmärrettävä syy tai ehkä joku väärinkäsitys teidän välillänne. Et ainakaan menetä mitään vaikka kysyisitkin.
[/quote]

TEE NYT TÄMÄ. Oikeasti.

Vierailija
30/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:45"]

Minun ja ihastukseni välillä on ollut jännitettä jo pitemmän aikaa. Ilmeet, eleet, kosketukset... Jotenkin olen ollut siinä uskossa, että ihastus olisi ollut molemminpuolista.

Olimme samoissa juhlissa ja välimme vaikuttivat aluksi olevan ennallaan. Sitten aivan yhtäkkiä minusta tuli miehelle kuin ilmaa, ja hän alkoi huomioida toista naista ja vietti koko loppuillan hänen kanssaan. Olen niin hämmentynyt ja ymmälläni. Oli kulunut jo jonkin aikaa siitä, kun näimme viimeksi, ja olin odottanut kohtaamistamme kauan. Olin jo päättänyt kertoa tunteistani miehelle sen illan aikana, mutta en sitten kuitenkaan enää pystynyt.

Sydämeni on särkynyt, enkä voi lakata miettimistä, miksi mies muutti aivan yhtäkkiä käytöstään minua kohtaan. Kohtalotovereita?

[/quote]

luulit sitä ja luulit tätä. ette olleet sopineet mistään... eikä mies edes tainnut tietää tunteistasi koska et siitä maininnut.  

MIES EI RIKKONUT SYDÄNTÄSI. teit sen itse odotuksinesi. särkeä on aktiivinen verbi joka osoittaa tarkoitusta. jos mies ei tiennyt odotuksistasi niin hän ei ole voinut tehdä sitä tarkoituksella.   ehkä hän on vain ollut hyvissä puheväleissä kanssasi. vai olittko edes puheväleissä koska mainitset vain ilmeet, eleet, kosketukset...  ???    

jos mies ei ole koskaan ollut kiinnostunut sinusta niin hän EI VOI näyttää sinulle huomiota koska hänen todellinen ihastuksensa vetäisi herneen nenään... eli se nainen josta hän on kiinnostunut suuttuisi miehelle jos hän elehtisi suuntaasi.  

t. mies