Oletteko tunnistaneet av:n ketjuista ketään?
Itse taisin tunnistaa yhden ja on tosiaan yhtä idiootti, mitä ketju antaa ymmärtää.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:34"]
Olen useampaan otteeseen tunnistanut menneisyyden henkilön, joka näkyy olevan todella rikki, kroonisesti angstisen ahdasmielinen, ja hukassa itsensä ja elämänsä kanssa.
[/quote]
Hui :O
Miksi et tee mitään?!
Olen ja viesteistä päätellen yhtä narsistinen ja tyhmä kuin livenä.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:27"]
En viitsi tarkemmin kertoa ettei tule sanomista, mutta kertoo tosiaankin kaiken oleellisen kyseisestä ihmisestä. Ap.
[/quote]
Mikä ketju? Sano nyt kun mielesi tekee!
[/quote]
Arvatkaa. :)
[/quote]
Ferroplan tai pipsa
[/quote]
Ei. Ei taida olla ensimmäisillä sivuilla.
[/quote]
Just.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:46"]99%sen varmasti henkilöitä Veikkolasta.
[/quote]
Ketä?? Etkai mua sentään.
Tämä alkaa mennä aika ilkeämieliseksi, joten pyydän poistamaan ketjun.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:46"]99%sen varmasti henkilöitä Veikkolasta. [/quote] Ketä?? Etkai mua sentään.
[/quote]Kuka oot??
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:42"]
[/quote]
Tsiisus, mikä kukkahattu!
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:42"]
[/quote]
Tsiisus, mikä kukkahattu!
[/quote]
No joo. Olen mä vähän.
Mietin, onko uskontoa käsittelevissä ketjuissa kirjoittava "J-P" eräs tuttu.
Tunnistin kerran yhden todellisen kusipää-ämmän menneisyydestäni. Aina kiusaamassa "heikompiaan" eli niitä, jotka rohkenevat olla eri mieltä hänen kanssaan. Tykkää sanasta "nillittää". Pettänyt kaikkia miehiään mutta huutaa moraalia jos joku muu pettää vaikka telkkariohjelmassa.
JM, jos luet tämän, tiedoksesi vaan että tiesin sun ja Henkan suhteesta enkä ole antanut anteeksi. Olet hirveä ihminen.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:34"]Itse taisin tunnistaa yhden ja on tosiaan yhtä idiootti, mitä ketju antaa ymmärtää.
[/quote]mikä ketju!? :D
Ystäväni tunnistin erään hänen ongelmansa vuoksi. Aluksi epäilin, että voisiko tosiaan olla hän ja jälkeenpäin kuulin, että hän aloitti ketjun ongelmastaan.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:52"]
Antto-gate!
[/quote]
Ai niin! :D
Vaimo sai Anton kiinni itse teossa täällä. Miten niille kävi?
[/quote]
Vai oliko se joku vitsi? En muista enää.
[/quote]
Voisko joku linkata tai selittää lyhyesti? :)
Tunnistin, Henna Jyväskylästä. H i r v e e horo!
Voitteko kertoa, että millä perusteella olette tunnistaneet ihmisen? Esim. kirjoitustyylin perusteella/aiheen/yksityiskohtien perusteella tms?
Näsäviisas Pukkilan pukki ja teini Roihuvuoresta
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 01:15"]
Voitteko kertoa, että millä perusteella olette tunnistaneet ihmisen? Esim. kirjoitustyylin perusteella/aiheen/yksityiskohtien perusteella tms?
[/quote]
Tunnistan erään joka kirjoittaa pelkästään ilkeitä ja sekopäisiä tekstejä. Ja sen teinin, joka kirjoittaa lähinnä vain koira-aiheista, tunnistan hänet koira-aiheista ja kirjoitusvirheistä. Helppoa
Sivu2