Oletteko tunnistaneet av:n ketjuista ketään?
Itse taisin tunnistaa yhden ja on tosiaan yhtä idiootti, mitä ketju antaa ymmärtää.
Kommentit (64)
Etunimiä kehiin! En usko, että kukaan oikeasti täällä ketään tunnistaa.
Mun mielestä taas idiootit kuvittelee tunnistavansa kirjoittajia. Eilenkin, yhden päivän aikana, mua väitettiin Jehovantodistajaksi, lestadiolaiseksi ja "Minnaksi". Mitään näistä en ole.
En ole tunnistanut ketään, mutta mut on tunnistettu.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:34"]
Itse taisin tunnistaa yhden ja on tosiaan yhtä idiootti, mitä ketju antaa ymmärtää.
[/quote]
Kuka?
Vuosia sitten tunnistin kaverin ihan 100% varmasti
En ole tunnistanut. Tosin en ole keskustelujen suurkuluttaja.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:38"]
Mun mielestä taas idiootit kuvittelee tunnistavansa kirjoittajia. Eilenkin, yhden päivän aikana, mua väitettiin Jehovantodistajaksi, lestadiolaiseksi ja "Minnaksi". Mitään näistä en ole.
[/quote]
Ai Ferroplanin?
99%sen varmasti henkilöitä Veikkolasta.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:37"]
[/quote]
Kyllä olen tunnistanut erään pariskunnan täältä :). Kaikki tuntuivat tietävän kyseisen miehen pettäjäksi.
En ole tunnistanut mutta tiedän yhden tutun miehen käyvän täällä. Terveisiä K:lle.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:37"]
[/quote]
Kyllä olen tunnistanut erään pariskunnan täältä :). Kaikki tuntuivat tietävän kyseisen miehen pettäjäksi.
[/quote]
Kerro heti! Nimikirjaimet ainakin.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:52"]
Antto-gate!
[/quote]
Ensin Persujen ja nyttemmin myös Kremlin trollitehtaiden työntekijöitä tunnistaa useinkin.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:54"] [quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:52"]
Antto-gate!
[/quote] [/quote]
Työkaverin :D
Mies...