Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin, etten enää koskaan seurustele

Vierailija
14.09.2014 |

Jäin hiljattain sinkuksi, ja ikääkin on jo jonkun verran. Selailin joku päivä sitten jotain netin deittipalstoja ajatuksena edes jutella toisen sukupuolen edustajien kanssa. Mutta hertsilei tässä iässä kaikki on jo nähtävästi niin rupsahtanutta porukkaa ettei kyllä huvita. No en itekään ole se kedon hehkein kukkanen, mutta ainakin uskon näyttäväni täyspäiseltä ihmiseltä. Olkoot sitten nuo kakslahkeiset. Pitää varmaan hankkia joku dildo tai jotain viimeisiksi 60-70 elinvuodeksi... fuck

No en kyllä toisaalta jaksaisi enää mitään suhdeongelmiakaan... 

Ja silti syvällä sisimmässä sitä unelmoisi ihmisestä, joka kerrankin rakastaisi minua, ja juurikin minua, ja välittäisi ja pitäisi huolen. Helvetti kun on hankala elämä. Pitää vaan keksiä jotain muuta viihdykettä. Onneksi sentään on av.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman kuin 15, vaikka niin vakavia suhteita minulla ei ollut, että olisin avioliittoa edes miettinyt. Eli olen paljon onnettomampi seurustellessa kuin sinkkuna.

Vierailija
2/15 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:52"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:36"]

tässä iässä kaikki on jo nähtävästi niin rupsahtanutta porukkaa ettei kyllä huvita. No en itekään ole se kedon hehkein kukkanen, mutta ainakin uskon näyttäväni täyspäiseltä ihmiseltä.

[/quote]

Rupsahtanut ei näytä täyspäiseltä?

Muutenkin tuo pinnallinen ulkonäkökeskeisyytesi taitaa olla onnesi este enemmän kuin mikään muu.

[/quote] Hmm, en nyt osaa muotoilla ajatustani oikein. Tarkoitan rupsahtaneella sellaista, joka ei nyt enää jaksa oikein välittää itsestään, siis ihan henkisesti. Sellaisia vähän elämään ja iloon kyllästyneitä. Tai, hm, olisin halunnut edes yhden silmäparin siellä kuvissa nähdä, joissa on järkeä ja iloa ja voimaa. Mutta kuvien perusteella miehet olivat joko vähän olemassaoloaan anteeksipyytäviä tai sitten ulkonäöllään pelkästään pelaavia.

Nuorempana odotin tätä ikää juuri sillä ajatuksella, että minä ja suurin osa ikäisistäni tiedetään jo tasan tarkkaan ketä ollaan ja ollaan siihen tyytyväisiä. En jaksaisi enää yhtään epävarmuutta omasta olemisesta ja olemassaolosta. Tätä tarkoitin sillä rupsahtaneella, mutta tuo sana rupsahtanut oli tosiaan aika huono... ap

[/quote]

Ymmärrän nyt. Luulin sinun tarkoittavan sitä mitä rupsahtamisella yleensä tarkoitetaan. Tarkoitit ilmeisesti luovuttaneita tms.

Sinuna en etsimällä etsisi ketään. Antaisin ajan kulua, ehkä vuosiakin. Kun joku osuu tiellesi oikeaan aikaan, se on siinä. Ihan ilman kontaktipalstojakin tai päätöksiä jäädä loppuelämäksi yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:48"]

No repäseppä kuule oikee olan takaa ja rupeet baarireissuilta viemään miehiä kotiin ja testailet sitten kuka kokelas kelpais dildon tilalle. Kerran me vaa eletää

[/quote] Niin hauskalta kuin tuo kuulostaakin, niin en usko, että musta on tuollaiseen. Joskus nuorena yritin, kerran oli kiva kokemus, muut pari kertaa venyi pitkäaikaiseksi säädöksi ja lopulta lähinnä pahaksi mieleksi. Hmph. Pitäskö tilata kotiin joku mieshuora? Olis ainakin selvät kuviot alusta loppuun... Mutta milläs sitten sen muun kaipuun korvais, lemmikkejäkään ei voi ottaa. Pöh ja pöh.

Vierailija
4/15 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:09"]

tässä iässä kaikki on jo nähtävästi niin rupsahtanutta porukkaa ettei kyllä huvita. No en itekään ole se kedon hehkein kukkanen, mutta ainakin uskon näyttäväni täyspäiseltä ihmiseltä.

[/quote]

Muutenkin tuo pinnallinen ulkonäkökeskeisyytesi taitaa olla onnesi este enemmän kuin mikään muu.

[/quote] Hmm, en nyt osaa muotoilla ajatustani oikein. Tarkoitan rupsahtaneella sellaista, joka ei nyt enää jaksa oikein välittää itsestään, siis ihan henkisesti. Sellaisia vähän elämään ja iloon kyllästyneitä. Tai, hm, olisin halunnut edes yhden silmäparin siellä kuvissa nähdä, joissa on järkeä ja iloa ja voimaa. Mutta kuvien perusteella miehet olivat joko vähän olemassaoloaan anteeksipyytäviä tai sitten ulkonäöllään pelkästään pelaavia.

Nuorempana odotin tätä ikää juuri sillä ajatuksella, että minä ja suurin osa ikäisistäni tiedetään jo tasan tarkkaan ketä ollaan ja ollaan siihen tyytyväisiä. En jaksaisi enää yhtään epävarmuutta omasta olemisesta ja olemassaolosta. Tätä tarkoitin sillä rupsahtaneella, mutta tuo sana rupsahtanut oli tosiaan aika huono... ap

[/quote]

Ymmärrän nyt. Luulin sinun tarkoittavan sitä mitä rupsahtamisella yleensä tarkoitetaan. Tarkoitit ilmeisesti luovuttaneita tms.

Sinuna en etsimällä etsisi ketään. Antaisin ajan kulua, ehkä vuosiakin. Kun joku osuu tiellesi oikeaan aikaan, se on siinä. Ihan ilman kontaktipalstojakin tai päätöksiä jäädä loppuelämäksi yksin.

[/quote] Tämä itse asiassa on tosi hyvä neuvo. Pitäisi vain kerätä rohkeutta elää sen mukaan. Jotenkin helpompaa olisi itsepäisesti vain päättää olevansa yksin. Tai sitten itsepäisesti päättää löytää joku. Neuvosi kuulostaa sellaiselta, miten täyspäiset aikuiset toimivat :) Ehkä päätän itsepäisesti vain ruveta sitten tuollaiseksi täyspäiseksi aikuiseksi.

Vierailija
5/15 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/15 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Tämä itse asiassa on tosi hyvä neuvo. Pitäisi vain kerätä rohkeutta elää sen mukaan. Jotenkin helpompaa olisi itsepäisesti vain päättää olevansa yksin. Tai sitten itsepäisesti päättää löytää joku. Neuvosi kuulostaa sellaiselta, miten täyspäiset aikuiset toimivat :) Ehkä päätän itsepäisesti vain ruveta sitten tuollaiseksi täyspäiseksi aikuiseksi.

[/quote]

Entä jos unohtaisit nyt hetkeksi parisuhteen, miehet ja seksinkin? Voisitko alkaa harrastaa jotain mielenkiintoista, joka veisi ajatuksesi muualle ja saisit ajanvietettäkin parisuhteen jättämään aukkoon? Jotain ihan erilaista.... liity vaikka harrastajateatteriryhmään. Tai ala ratsastaa tai suunnistaa tai pelata uppopalloa... no jotain johon panostaisit aika tavalla. Katso erilaisia kursseja ja tarjontaa kanslaisopistoista ym. Vietä ihan erilainen syksy! Onnea matkaan!

Vierailija
7/15 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin. Seksiä ja läheisyyttä sekä satunnaista seuraa haluan miehiltä, mutten vain yhdeltä mieheltä tai siten, että sitoutuisin vakavasti. Omat suhteet ei koskaan olekaan olleet vakavia enkä tiedä haluanko sellaista edes, joten näillä mennään. En voi sanoin kuvailla sitä helpotuksen tunnetta mikä kävi, kun erosin viime suhteesta.

Vierailija
8/15 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole sinkku, mutta sitten kun (tai ehkä pitäisi sanoa "jos", en ole kuitenkaan kovin optimistinen) avioliittoni loppuu, aion kyllä olla itsekseni loppuelämäni. Olen suurimman osan aikuisiästäni ollut parisuhteissa ja asunut kolmen eri miehen kanssa yhteensä parikymmentä vuotta, ja alan tässä vaiheessa tulla siihen tulokseen että tämä ei ole mun juttuni. Ne kolme miestäni (joista kaksi oli avopuolisoita, nykyinen on aviomies) ovat keskenään aivan erilaisia ja kaikki aivan täysipäisiä, mutta aina minulle käy niin että kun se alkuhuuma on ohi, huomaan olevani vähemmän onnellinen kuin olin niinä miestenvälisinä sinkkuaikoina. Kaipaan omaa rauhaa, omaa reviiriä, päätäntävaltaa ympäristöstäni jne, ja uskon että mies kuin mies alkaisi ärsyttää minua aivan sairaasti pitemmän päälle. Näen että muut ihmiset ovat onnellisia parisuhteessaan, mutta en usko että itse pystyn siihen.

Lasten kannalta on mielestäni parempi olla toistaiseksi eroamatta, eikä meillä ole mitään pakottavaa tarvetta erota nyt. Olemme keskustelleet asiasta rehellisesti ja päättäneet jatkaa yhdessä olemista vaikka mitään takeita tämän ikuisuudesta ei olekaan. Naimisissa oleminen ei ole niin kamalaa etteikö sitä voisi jatkaakin, mutta en aio enää tahallani hankkiutua parisuhteeseen sitteen kun tämä loppuu.

Vierailija
9/15 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kovin vanha voi olla jos aiot elää vielä 60-70 vuotta.

Vierailija
10/15 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, laskinpa juuri aikovani elää 95-105 vuotiaaksi. No optimismia pessimismin sekaan... ap

Vierailija
11/15 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rakkaus ja huolenpito jo hieman rupsahtaneelta ihmiseltä jotenkin huonompaa?

Vierailija
12/15 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No repäseppä kuule oikee olan takaa ja rupeet baarireissuilta viemään miehiä kotiin ja testailet sitten kuka kokelas kelpais dildon tilalle. Kerran me vaa eletää

Vierailija
13/15 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sinun elämähän se on. Emme me sinun elämästäsi voi päättää. (:

Vierailija
14/15 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
15/15 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä