Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varasin matkan kanarialle syyslomaks, toivottavasti toteutuu

Vierailija
19.08.2021 |

Ihana ois päästä rentoutuun

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla toiveajattelua, jos tälle vuodelle...

Vierailija
2/25 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että onnistuu hyvinkin! Rokotettuna pääsee kyllä matkustamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplarokotettuja on jo niin paljon, ettei peruutuksista juuri ole huolta tosin kuin viime vuoden vaihteessa, jolloin itseltäni peruuntui molemmat varaamani matkat.

Vierailija
4/25 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten tuotkin ulkomailta jonkun variantin mukanasi. Hienoa!

Vierailija
5/25 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin. 😊

Vierailija
6/25 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei toteutuisi!?

Olen itse ollut pandemian alusta lähtien Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Saksassa, monta kertaa Espanjassa ja pysynyt koko ajan terveenä hyvää hygieniaa ja tervettä järkeä noudattaen. Rokotukset otin tietenkin heti aikaisin keväällä, kun se oli mahdollista. Tartuntoja en ole mukanani kantanut, se on testeillä todistettu moneen otteeseen.

Espanjan auringosta olen nytkin nauttimassa, käväisen kotimaassa syyskuussa ja palaan sitten taas tänne.

Vierailija
7/25 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarialle? Mene johonkin muualle,se on mmujen asuttama keskittymä nykyään, järkyttävää menoa.

Vierailija
8/25 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂 Tervemenoa. Siellä ei ole muita kuin paikallisia ja turva paikan hakijoita.

https://areena.yle.fi/1-50735410

Vierailija
9/25 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanarialle? Mene johonkin muualle,se on mmujen asuttama keskittymä nykyään, järkyttävää menoa.

Eikä ole, kannattaa käydä muuallakin kuin mummohotellissasi 😂 Ihana paikka, pääsispä itsekin.

Vierailija
10/25 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti toteutuu 😊 Itse en ole enää viitsinyt matkoja varata, kun kaksi edellistä peruutettiin. Mulla ei ole enää hermoja jännittämään, että lähdetäänkö vai ei. Odotan että tilanne tasaantuu. Peruuntuneet matkat oli Espanjaan ja Italiaan, ja haluaisin todellakin niihinblähte. Viime kerroista on jo 2 vuotta. Juuri tänään, 2v sitten, olin matkalla Sisiliaan. Oli ihana loma ❤

Vierailija
11/25 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat itseasiassa tuupattu paikkaan, jossa heitä ei näe eikä kuule. Jonnekin vuoristoonko se oli, katsoin dokkarin aiheesta.

Vierailija
12/25 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sinulla ihan maantieto hallussa. Melko iso saari kyseessä, mahtuu kyllä monenlaista aluetta. Noin vuosi sitten kävin ja itseasiassa eläkeläisiä oli poikkeuksellisen vähän missään matkamme aikana. Oli uutta ostoskeskusta, trendipaikkoja, ihana ranta jne. Ihan lempparikohteita!

En tiedä, mikä pakolaistilanne on juuri nyt, kun Afrikan rannikolta väylä Eurooppaan on kanariansaaren kautta lähin… saavatko jatkaa siitä matkaa, palautetaanko vai mitä.

Vaikka tuskin he turisteja häiritsevät. Ellei nyt mitään kerjäyskulttuuria tule vaikkapa Bulgarian tapaan.

Vierailija
13/25 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siellä on hyvä rentoutua kun 500 toismaalaismiestä juoksee perässä.

Vierailija
14/25 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti, loma tekee hyvää!

Vierailija
15/25 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoppa dokkari ja mieti kohde uusiksi.puerto ricon hotellit miehitetty ja monet muutkin. Meno näytti pelottavalle.

Vierailija
16/25 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä, mutta ap tässä nyt mietti toteutuuko varattu matka. Varmasti on hyvinkin mahdollista, jopa todennäköisestä että toteutuu. Variantteja tulee varmasti lisää kyllä. Siihen ei ap:n matka vaikuta millään tavalla.

Vierailija
17/25 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan matkaan. itse olen parhaillaan eteläisessä Euroopassa, tosin työmatkalla. Nyt on lentomatkustus helpompaa, kun koneisiin pääsee täydellä rokotussarjalla. Tietysti myös tuoreella negatiivisella koronatestituloksella. Ja kyllä lentokentillä alkaa olla taas aika paljon ihmisiä. Huomaa, että rokotettuja alkaa olla jo aika paljon. Ei ole enää vajaita koneellisia kuten keväällä vielä oli.

Normaalilla varovaisuudella ja maskin käyttämisella sisätiloissa/yleisöpaljoudessa lomamatkustus on turvallista. Ja kotimaahan palatessa on syytä olla sen verran vastuullinen, että ottaa varmuuden vuoksi vielä yhden koronatestin. 

Vierailija
18/25 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitä siellä sitten pitäisi olla? Kuka turisti nyt menee sinne tuttavuuksia solmimaan? Aurinkoa, lämpöä, hyvää ruokaa ja juomaa, ostoksia, uimista ehkä jotain retkikohteita…. Eiköhän ne ole ennemmin syitä matkustaa turistikohteisiin?

Vierailija
19/25 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä, mutta ap tässä nyt mietti toteutuuko varattu matka. Varmasti on hyvinkin mahdollista, jopa todennäköisestä että toteutuu. Variantteja tulee varmasti lisää kyllä. Siihen ei ap:n matka vaikuta millään tavalla.

Ruotsissa löytynyt uusi variantti, deltan muunnos, on jäljitetty Espanjan ja Portugalin matkalaisiin. Eli sieltä peräisin. Onneksi turistit eivät ehtineet tartuttaa isoa joukkoa, kun palasivat Svea-mamman hoiviin.

Vierailija
20/25 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varaan myös etelänloman heti kun mahdollista. Ensi viikolla saan toisen rokotuksen, mutta voi olla että menee ensi vuoden puolelle ennen kuin voin ottaa töistä lomaa.