Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun tulee kauhea vessahätä kaupungilla asioilla ollessa, mitä teette?

Vierailija
19.08.2021 |

Tämä ihmisen kurja ainainen seuralainen ja ilonpilaaja, vessahätä. Kun aikaa ei ole tuhlattavaksi ja asioita hoidettavana.. lähdettekö etsimään kahviloiden vessoja (ei löydy läheltä välttämättä..), vai käytättekö julkisia oksennuksen ja kuten hajuisia vessoja ilmaiseksi, tietämättä onko lukko kunnossa vai ei, lähdettekö kotiin vai pidätättekö ehkä tuntienkin ajan?.. mä oikeesti VIHAAN ainaista vessahätää kun kerrankin olisi jossain hyvässä kaupassa...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin puiston tai muun pusikon, avaan sepaluksen ja lorotan menemään.

Vierailija
22/28 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kampin yleiset vessat näyttävät riviltä supersuojatun pankkiholvin ovia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla autossa sellainen kannettava lasten potta. Se voi sulkea hyvin. PK- seutu on niin laajalle levinnyt ja voi joutua  seisomaan liikenteessä. Se potta on kissan  näköinen.Joku  netissä neuvoi hankkimaan varalle.  Sopii kehätien varressa  käytettäväksi. Yleensä pääsen sukulaisille vessaan.

Vierailija
24/28 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin puiston tai muun pusikon, avaan sepaluksen ja lorotan menemään.

Entäpä jos on kakkoshätä? Jos pidättää pitkään, se menee mököttämään ja muuttuu kivikovaksi ja on tosi vaikea saada ulos. Vaikka kaipa se sieltä ajan kanssa tulee.

Vierailija
25/28 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä ajatus, että pidätetty tavara imeytyy takaisin kehoon. No ei se kai niin voi tehdä, mutta kummallisesti se katoaa johonkin, vaikka niin oli ensin kiire päästä ulos.

Vierailija
26/28 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkillä voi tulla sama tilanne ja joutuu palaamaan takaisin, siellä ei kukaan varmaan päästä kotiinsa lenkkeilijää. Kaupungissa usein on tietyt paikat joissa on naistenhuone, jotka miettii etukäteen mielessään. Kirjasto, hammaslääkäri, kauppakeskuksen siistein wc-tila, harvoin sukulainen, riippuu missäpäin on liikkeellä ja se ettei juo etukäteen juuri (on kuin saharasssa). Mutta mitä ihmiset tekevät ilta-aikaan jolloin on vähemmän vaihtoehtoja? Baariin tuskin pääsee ilman passia ja jäljelle jää mäkkäri? :O

Mitä ihmettä oikein selität?

Vierailija
27/28 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun lähiössä.

Käymme perheen kannsa useininkin lauantai aamuisin yhdessä kaupassa.

Pääasiassa ruokakaupassa.

Ja sitten myös vaatekaupasssa jos miehelle tai lapselle täytyy ostaa jotain tiettyä vaatetta.

Ei meillä on noilla kauppareissuilla yleenskäkään ole ollut mitään suurempaa vessahätää.

Tavarataloissa, kauppakeskuksissa on yleensä ilmaiset wc:t, ja tarvittaessa käymme niissä.

Poikamme on 8-vuotias, eikä ja hänellä on harvoin vessahätää cityeissulla,koska syö aamupalaksi vain muroja ja niiden päällä niukasti maitoa.

Varsinaisille omille vaateostoksille menen aina oman naisystäväni kanssa.

Ja kosken olen tottunut jo työelämässäni liikkumaan ja matkustamaan paljon, niin osaan säätää rakkoani.

En juo kahvia enkä mitään muutakaan nestettä juuri yhtään, jos ja kun tiedän, että vessaan voi joutua jonottamaan.   Tai kuin tiedän että kesken palaverin / neuvottelun on mahdotonta lähteä wc:n.  Sama juttu kun  mennään suureen konserttiin tai teatteriin.

Niiden wc-jonot ovat järkyttävän pitkiä.  Sen jonon jatkoksi ei minusta ole.

Ja se nesteiden välttäminen ja vessassa käynti ennen näiden tilanteiden on ollut minun ratkaisuni ja pelastukseni.

Toki mulla on niin suuri onni, että mun suoleni tyhjentyy aina aamulla aina aikaisin, jo ennen töihin ennen lähtöä.

Kaikillahan ei näin ei ole, eikä voikaan olla.

Täss siis yksi vastaus ap:n aloitukseen.

Vierailija
28/28 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännän savet paikallisen s-marketin lattialle.