Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kosi minua, mutta sormus on kamala.

Vierailija
14.09.2014 |

Olemme pitkään jo puhuneet kihloihin ja naimisiinmenosta. Eilen mies sitten yllätti minut ja kosi perinteisesti polvillaan :) olo on hirmu onnellinen, en vain pidä yhtään sormuksesta. Olen aina tiennyt, että haluan valkokultaa (tai hopeaa) olevan sormuksen, mutta mies oli ostanut normaalin kultaisen rinkulan. Voinko sanoa suoraan, että en pidä yhtään sormuksesta vai mitä teen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousta.

Vierailija
2/8 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan anteeksipyydellen. Ei se ole kiva loppu elämää sellaista sormusta kantaa, joka ei miellytä itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:31"]

Sano suoraan anteeksipyydellen. Ei se ole kiva loppu elämää sellaista sormusta kantaa, joka ei miellytä itseään.

[/quote]  No ei huolta. Ei liitot nykyään montaa vuotta kestä. Ehdit mennä uudelleenkin naimisiin ja saada mieleisesi sormuksen. Pidä tätä nyt sen aikaa, kun olette kihloissa. Moni ei pääse edes alttarille asti. Ja jos pääsee, niin parin vuoden päästä eroaa ja ongelma on sillä ratkaistu

Vierailija
4/8 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras opetella jo tuossa vaiheessa puhumaan kiusallisistakin asioista. Elämässä tulee eteen vielä paljon hankalampiakin puheenaiheita. Jos ei tuollaisesta pysty keskustelemaan, niin parempi harkita sitä kihlautumista vielä uudelleen.

Vierailija
5/8 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi yhtään mitään, mutta huolehtisin siitä että vihkisormus on valkokultainen ja nykyiseen sopiva.

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:27"]

Olemme pitkään jo puhuneet kihloihin ja naimisiinmenosta. Eilen mies sitten yllätti minut ja kosi perinteisesti polvillaan :) olo on hirmu onnellinen, en vain pidä yhtään sormuksesta. Olen aina tiennyt, että haluan valkokultaa (tai hopeaa) olevan sormuksen, mutta mies oli ostanut normaalin kultaisen rinkulan. Voinko sanoa suoraan, että en pidä yhtään sormuksesta vai mitä teen?

[/quote]

Vierailija
6/8 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ehdottaa vihkisormukseksi valkokultaista ja sitten hääpäivän jälkeen pidät vain sitä? Etkä tule loukanneeksi siippaasi. Sormus on kuitenkin sormus ja tämä sulhasesi halusi tehdä SINUN TAKIASI perinteisen kosinnan, jotta sinä olisit onnellinen, koska rakastaa sinua niin paljon. Harkitsisisn kyllä kahdesti lähtisinkö noin pienestä jutusta narisemaan. Kannattaa varautua jo etukäteen, että miehesi saattaa tulevaisuudessakin yllättää sinut jollain tavalla, joka ei ihan ollut sitä mitä odotit. Muista silloin, että on olemassa miehiä, jotka eivät laita tikkua ristiin naisensa miellyttämiseksi ja kosintakin voi olla vain arkinen toteamus "Jokohan sitä olis aika virallistaa tää meidän suhde." ilman mitään romanttisia elkeitä.

Vierailija
7/8 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asiasta ei ole puhuttu samalla kuin kihloihin- tai naimisiinmenosta? Mielestäni myös vanhanaikaista että mies menee ostamaan sormuksen yksin. Toivottavasti ei ole kaiverruksia tai mitään että pääsette vaihtamaan, ehdottamasti suu auki.

Vierailija
8/8 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

perus valittaja, pitäs rahaa työntää pilluunkin. mutta itse olen rikas ja vauras voin ostaa sinut edustus vaimo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi