Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOHTUULLISTA?

Vierailija
14.09.2014 |

Mieheni on lähdössä ulkomaille töihin, ja itse jään lapsen kanssa kotiin. Itse opiskelen, ja saan opintotukea reilu 200e/kk + pojan lapsilisä. Käyn koulussa ma-pe 8-16, jonka jälkeen haen lapsen päiväkodista. Minulla ei ole läheisiä tai kavereita lähistöllä, joten olen ihan yksin.

Asumme mieheni omistamassa talossa, josta mies maksaa lainan,veden, vastikkeen ja sähkön.Palkka hänellä on verojen jälkeen reilu 5000e/kk. Miehelle myös kustannetaan ruoka+juoma+asuminen töissä ollessaan joten hänelle ei koidu kustannuksia tuona aikana.

Puoliso tukee meitä rahallisesti antamalla meille 400e/kk, joka menee pojan hoitomaksuihin, ruokaan, vaippoihin yms. Loput rahat taas saan pitää itse. Onko kohtuullinen summa tuo 400e/kk, vai onko liikaa/liian vähän?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän. Toisaalta. ..miehellesi jää 5000e ja maksaa siitä lainan, veden, sähkön ja vastikkeen. Entä vakuutukset, auto. Riippuen noiden menojen määrästä voi miettiä mikä olisi hyvä teille.

Vierailija
2/2 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä. ..vaikka hoidat lastasi koulun jälkeen yksin niin älä odota että miehen pitää maksaa joku korvaus siitä, että hoito vastuu on nyt sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi