CV: tulostamisesta
Hei, tulostatteko CV:nne yksi- vai kaksipuoleisina? Itse tulostin juuri CV:ni kaksipuoleisena ja nyt aloin miettimään, että onhan se ihan OK? Säästyy paperia ja työnantajankin helpompi lukea kun kaikki samalla paperiarkilla. Aloin vain miettimään, että onko tämä "sallittua"? (Ekologisuus siis ;) )
Kommentit (4)
Samaa tulin ihmettelemään, että mihin oikeasti vielä lähetetään postitse?
Sama kai se onko CV 1 vai 2 paperilla, jos hakemus on kuitenkin eri paperilla.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:21"]
No, jos CV täytyy tulostaa, ei sillä liene merkitystä, onko se yksi- vai kaksipuolinen, jos erikseen ei ole toivomuksia esitetty.
Missä muuten vielä pyydetään laittamaan tulostettu CV? Itse olen aina liittänyt sähköisesti sähköpostin liitteeksi/netin kautta hakiessa yleensä ollut valmis kohta, mihin täytetään/ladataan erillinen liite
[/quote]
Jos hakee ulkomailta esim. opiskelu- tai harjoittelupaikkaa, niin siinä saattaa vielä tarvita printatun CV:n muiden hakupaperien joukkoon.
Jossain ulkomaisessa työnhakublogissa ehdotettiin kahdelle paperille tulostamista siksi, että lukijalta ei vahingossa jää se paperin toinen puoli lukematta. Tämä varsinkin silloin, jos paikkaa hakee paljon hakijoita ja cv-pino selataan vain pikavauhdilla läpi.
No, jos CV täytyy tulostaa, ei sillä liene merkitystä, onko se yksi- vai kaksipuolinen, jos erikseen ei ole toivomuksia esitetty.
Missä muuten vielä pyydetään laittamaan tulostettu CV? Itse olen aina liittänyt sähköisesti sähköpostin liitteeksi/netin kautta hakiessa yleensä ollut valmis kohta, mihin täytetään/ladataan erillinen liite