Pelkään hysteerisesti että ehdin saamaan koronan ennen toista piikkiä!
Aika on vasta syyskuun lopussa toiseen piikkiin. Olen riskiryhmää ja töissä päiväkodissa. Eka piikki viivästyi, kun en perussairauden vuoksi voinut sitä ottaa ennen heinäkuuta. :(
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Jäisin saikulle. Ei toista sanaa…
Mielenterveyssyistä?
Entä sitten. Riskiryhmässä olo ei tarkoita sitä että saisi aina vakavan muodon. Voit saada myös oireettoman tai lievän koronan. Sitäpaitsi ne jotka sen vakavana saa joutuu rokotteesta huolimatta tehohoitoon tai kuolee joten siltä rokote sinua ei pelasta kuitenkaan
"Hysteerisesti" onkin juuri oikea sana kuvaamaan mietteitäsi.
Saattaa korona loppua kesken, mutta rokotteita rittää kun peloteuutiset jatkuu.
Niin no, rokote ei estä sinua saamasta koronaa. Uusimman tutkimuksen mukaan rokotettu kantaa samanlaista viruskuormaa kuin rokottamaton eli käytännössä tulet todennäköisesti oireettomana levittämään sitä. Olisin enemmän hysteerinen siitä.
Teidänlaiset hysteerikot pitäisi laittaa kallioiden sisään ja päästää ulos kun uutisointi koronasta on loppunut, kuormitatte järkevä kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, rokote ei estä sinua saamasta koronaa. Uusimman tutkimuksen mukaan rokotettu kantaa samanlaista viruskuormaa kuin rokottamaton eli käytännössä tulet todennäköisesti oireettomana levittämään sitä. Olisin enemmän hysteerinen siitä.
Rokote ei välttämättä estä saamasta tartuntaa, mutta se estää hyvin tehokkaasti taudin vakavampaa muotoa. Sen voi nähdä jo siitä, että iso osa sairaalassa koronan takia olevista ovat kokonaan vailla rokotetta.
Minua myös kuumottaa, että saankin koronan juuri ennen toista piikkiä. Minulla aika jo syyskuun alussa, mutta muutama viikko pitäisi vielä sinnitellä. Myötätuntoa sinulle ap.
Ole rauhassa. Koko korona on huijausta. Ylikansalliset lääkeyhtiöt rahastaa hölmöjä.