Näin sivupanoni vaimon viime viikolla, ja....
...mieleni teki mennä kertomaan, millainen petturi hänen miehensä onkaan ollut häntä (vihittyä vaimoaan) kohtaan, mutta en tietenkään sitä tehnyt. Teinkö oikein?
Kommentit (11)
Oliko se se rupikonnan ja Conchita Wurstin sekoitus?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 02:50"]
Oliko se se rupikonnan ja Conchita Wurstin sekoitus?
[/quote]:DDHIH, rupikonnan tiedän, mutta kuka tuo toinen on? googletan jos viitsin.
Olisit mennyt vaihtamaan mielipiteitä. Iloiset aisiat on aina parempia, kun ne jakaa.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 01:09"]
...mieleni teki mennä kertomaan, millainen petturi hänen miehensä onkaan ollut häntä (vihittyä vaimoaan) kohtaan, mutta en tietenkään sitä tehnyt. Teinkö oikein?
[/quote] mielestäni esiaviollinen seksi ei ole järkevää eikä oikein.
Mun mielestä on vaimolla oikeus tietää. Tietenki vähän miettiä, miten sen pommin puottaa; cittarin vihannesosastolla vai soittamalla?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 07:33"]
Mun mielestä on vaimolla oikeus tietää. Tietenki vähän miettiä, miten sen pommin puottaa; cittarin vihannesosastolla vai soittamalla?
[/quote]
Minusta on aika mulkkua käytöstä jos itse panee varattua miestä ja sitten alkaa soittelemaan vaimolle :(
Uhkaile mielummin tätä sivupanoasi ja anna hänen kärsiä. Katso kuinka pitkälle hän voi mennä varjellakseen salaisuuttanne tulemasta ilmi.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 07:46"]Uhkaile mielummin tätä sivupanoasi ja anna hänen kärsiä. Katso kuinka pitkälle hän voi mennä varjellakseen salaisuuttanne tulemasta ilmi.
[/quote]
Jos mies rakastaa perhettään, hän menee kyllä kaikkien rajojen yli varjellakseen salaisuuttaan. Oman turvallisuuteni takia en koskaan enää kajoa varattuun mieheen...
-ei niin hyvät kokemukset
Jos itse sitä miestä panet, ei sulla ole varaa tuomita. Saati sitten kiusata vaimoraukkaa.