Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin naamastani 3cm pitkän karvan!

Vierailija
13.09.2014 |

Pelailin peilin edessä ja huomasin kulmakarvan lopun ja hiusten välissä karvan. Ensin ajattelin, että mikäs karva tuohon on mennyt. Kun rupesin ottamaan sitä pois, huomasin sen kasvavan siitä!! Siis mistä ihmeestä tuollainen voi johtua? Olen 20-vuotias ja iho ollut viimeaikoina vähän huonossa kunnossa. Voi apua, toivottavasti kukaan ei ole huomannut tuota karvaa! :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jokin lääkitys jolla voisi olla vaikutusta? itse huomasin pari vuotta sitten ensin poskessa ja sitten kaulassa "kissankarvan" joka sitten olikin oma väritön mutta pitkäksi kasvanut ihokarva. Toinen kasvoi kerran takaisin. Masennuslääke vaihtui eivätkä ole palanneet. Yksi vähän pidempi n. 5mm viiksikarva on tullut vanhemmiten, mutta on helppo nypätä pois. Onneksi olen vaalea.

Tällä palstallakin oli joskus keskustelua rintakarvoista, joita yllättävän monelta löytyi. Varoituksen sanana; karvankasvu voimistuu iänmyötä, käytännön kokemuksena sanoisin, että 25-vuotiaana ilmestyy ensimmäinen haiven nännipihaan.

Vierailija
2/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo parin vuoden ajan tullut leuan ja kaulan alueelle n. 5 mustaa, pitkää karvaa, aina samoihin kohtiin. Nypin ne aina pois. Selitystä en ole keksinyt muuta, kun häikkää hormoneissa. Ja ikääkin vasta 21. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä vaan ilmaantuu. Itse meinasin saada paskahalvauksen kun vuosi sitten löysin leuastani noin 3 cm pitkän mustan paksun karvan. En tiedä moniko sen oli jo bongannut, hyi olkoon. Niitä ei ole tullut lisää, tuon yhden partahaivenen kanssa vielä selviää.

Vierailija
4/7 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos iho on ollut huonossa kunnossa, voisi selittyä jollain hormonien heittelyllä.

Vierailija
5/7 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minulla on myös yksi tumma karva joka kasvaa ylähuulen päällä, ja nyppäisen sen tasaisin väliajoin pois. Onneksi se ei koskaan kasva senttiä pidemmäksi.

Vierailija
6/7 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 22:20"]

Joo, minulla on myös yksi tumma karva joka kasvaa ylähuulen päällä, ja nyppäisen sen tasaisin väliajoin pois. Onneksi se ei koskaan kasva senttiä pidemmäksi.

[/quote]

.. ja olen 25 :D

Vierailija
7/7 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kasvaa sellainen muutaman sentin haituva kulmakarvan ja nenänjuuren välissä...