Asunnot: Laajalahti, Espoo, kerrostalot
Tietääkö joku ovatko millaisia nuo Laajalahden kerrostaloalueet? Alue muuten ihana, mutta kerrostalot aina hieman epäilyttävät... Eli onko rauhallista jne?
Kommentit (9)
[k
Käy pari kertaa paikallisessa, niin voit arvioida asukkaat ihan itse.
Asuin Laajalahdessa melko kauan, ja oli kyllä rauhallista! Paljon lapsiperheitä, hyvät ulkoilureitit, Leppävaara kävelymatkan päässä, Alepa ihan lähellä.
oletteko tosissanne. :D no, ehkäpä ette käy ulkona paljoa kahdeksan jälkeen illalla. laajalahti on elämäntapajuoppojen, narkkareiden ja virolaisten kehto. kaksi lähiräkälää alepan kyljessä pitävät huolen että vilskettä riittää. lapsiperheitä ja nuoria on kyllä paljon, mutta suurinosa nuorista kasvaa tällaisiksi "elämänsankareiksi". t. kirjoitan tätä viestiä laajalahdesta
Hyvin hyvin rauhallista. Hieman Alepan kulmilla ja kerrostalojen alueella on roskaista, mutta ei sen ihmeempää. Ei ole muualla kerrostaloja kuin ihan siinä keskellä, Alepan takana.
Todella paljon perheitä ja myös kerrostaloalueella lapsia.
Laajalahti kamala ja ankeaa ja asukkaat ovat espoon vantaalaisimmat. Olen asunut täällä 8v ja vihdoin muuttamassa pois. Asun etelä-laajalahdessa rivarissa ja kyllä täytyy sanoa että aivan kamalia naapureita on. yksikin perheenisä istuskelee jalkakäytävällä tyyliin koko ajan ja heidän lapsi pitää ihan mieletöntä meteliä muovitraktorinsa kanssa pitkin jalkakäytävää.Muutenkin kohtelevat jalkakäytävää kuten urheilu/leikkikenttää. On täysin pilannut koko meidän takapihalla istuskelun. Sisään jopa kuuluu tämä jumalaton meteli.Ja joo mulla on oma lapsi, joka ei todellakaan käyttäydy noin. Asukkaat ovat töykeitä ja osa jopa juoppoja. Puhumattakaan koko alueen ankeudesta. Älkää ihmiset muuttako Laajalahteen. Kohta lähistölle rakennetaan myös iso rautakauppa/sisustusostoshelvetti. Täällä ei oo mitään kivoja ulkoilualueita, ehkä juuri siksi tuo naapuri istuskelee siellä jalkakäytävälla tai vaihtoehtoisesti hengailee roskakatoksen edessä. Muuttakaa mieluummin Mankkaalle tai Pohjois-Tapiolaan. Eli ei ne kertsit oo kun jäävuoren huippu.
Oli mukavaa aluetta kun siellä asuin.Kerrostalot sellaisia kun ne nyt yleensä ovat,mutta on sitä paljon pahempiakin paikkoja.
On rauhallista, ei tarvitse niiden takia epäröidä.