Mun tyttö on aina punaisissa/vaaleanpunaisissa, pojalla taas sinistä,vaaleansinistä...
Tytöllä pidän mekkoja ja tytön vaatteita, paljon vaaleanpunaista. Pojalla sinistä ja esim maastokuvioisia housuja tai farkkuja tms..
Ihanaa pukea lapset alusta asti hyvin ja selkeästi tytöksi tai pojaksi. Ja näyttävät niin ihanilta ja suloisilta.
Kommentit (13)
Vieläkään en voi sietää vaaleanpunaista enkä hameita.
on todela hyvä opettaa lapsille ainoat oikeat värikoodit jo ihan vauvaiässä.
Jos tyttö tulee äitiinsä, noin 12-15 vuoden päästä äitillä ei ole mitään sananvaltaa pukeutumiseen silloin...
ap, joka rakastaa kauniita vaatteita ja värejä
Ja minusta vaaleanpunainen on kaunis väri ja mekot ihania vaatteita, pidän niitä itsekin
mun tyttö muuten on tällä hetkellä pukeutunut siniraidalliseen t-paitaan ja tummansinisiin farkkuihin. ja näyttää oikein suloiselta.
Tytöllä on tietysti myös esim vaaleansininen paita, mutta se on selvästi tytön paita (pitsiä, kukkia... )
Pojallakin punainen paita, mutta selvästi pojan paita.
ja siksi myös lastenkin. En voisi laittaa tytölle poikien vaatteita, ainakaan kovin pienelle.
ap
en tietenkään mitään autopaitoja sun muita tytölle laita, mutta vihreitä ja oransseja vaatteita voi ihan hyvin käyttää. ja miksei sinisiäkin. -nro.7
Vierailija:
ja siksi myös lastenkin. En voisi laittaa tytölle poikien vaatteita, ainakaan kovin pienelle.ap
että tietäisi läheskään kaikista lastenvaatteista, kummalle sukupuolelle ne on tarkoitettu.
ja useimmat tuttunikin ovat samanlaisia. Itse vaan olen tarkka ja rakastan kauniita vaatteita ym... On kyllä kumma, miten hyökätään vastaan siinä, että haluan pukea tyttöni aina mekkoihin ym... Ei ajatukseni ole mikään stereotypisointi tms.. ( en nyt tarkoita sinun kommentteja vaan noita toisten)
Tietysti esim alaosa voi olla unisex ja tyttöni jopa pitää serkkupojan vanhoja sammareita (oho) mutta pusero on sitten selkeä tyttöpaita...
Vähän nyt provoilen, mutta ihan totta kyllä puhun ; )
ap
ja kun 2-vuotias jo aika pontevasti kertoo jos joku vaate ei miellytä. vaikka äitin mielestä vois pukeutua mekkoihin aina, niin tyttö itse on eri mieltä. ja päiväkotiin on kyllä verkkahousut paljon käytännöllisemmät. -nro.7
:)