Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä tällaisia "ystäviä", onko yleistä?

Vierailija
13.09.2014 |

Eräs nuoruudenystäväni, olkoon vaikka Pirkko, otti minuun eilen yhteyttä, oli tulossa käymään asuinpaikkakunnallani ja tahtoi nähdä. Hän oli täällä käymässä erään yhteisen tuttavamme, hän olkoon Kaisa,  luona joka oli siis joskus luokallamme. Pirkko ystävystyi tämän Kaisan kanssa paremmin ja ovat nykyäänkin hyviä ystäviä. Minä ja tämä nuoruudenystäväni Pirkko olimme ennen parhaita ystäviä kunnes "kasvoimme erillemme".

No, näimme tänään. Menimme kahville ja shoppailemaan. Pirkko alkoi houkutella minua baariin ja lopulta tämä hänen ystävänsä Kaisa tuli myös kaupungille ja olimme kolmestaan. Molemmat puhuivat kuinka lähdemme yhdessä baariin illalla.

Lähtiessäni kotiin molemmat naiset lupasivat laittaa viestiä jotta voimme sopia yksityiskohdista. Päästyäni kotiin en käynyt suihkussa, meikannut tms. sillä tiesin ettei koko hommasta tule kuitenkaan mitään... Ja oikeassa olin.

ARVASIN etteivät he soita tai tekstaa, kaikki oli vain sitä kohteliasta länkytystä. Miksi pitää teeskennellä että tämä on onnellinen jälleennäkeminen kun ei sitä ilmeisesti ole? Miksei voi vain reilusti käydä kahvilla kertaamassa kuulumisia ilman elättelyä jatkosta?

Ainakin minulle oli selvää ettemme näe taaskaan puoleen-kahteen vuoteen eikä se loukkaa minun tunteitani. Enemmän tämä loukkaa että "sovitaan" baari-illasta ja soittelusta eikä sitä kuitenkaan sitten toteuteta.

Onko muilla kokemusta tällaisesta? Oletteko koskaan kehdanneet kysyä että mikä tällaisessa käytöksessä on syynä tai teettekö te muille näin? En edes tiedä miksi tilitin, mutta piti saada johonkin purkaa ihmetystä...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla