Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät vai puolipitkät hiukset?

Vierailija
13.09.2014 |

Nyt ne ovat pitkät, mutta mietin pitäisikö pätkäistä jonnekin olkapäiden tienoille. Olisivatkohan freesimmän näköiset? Minkä pituisista hiuksista sinä pidät?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapaluiden alle. En leikkaa :)

Vierailija
2/5 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös lapaluiden alle, en myös leikkaa, ainoastaan tasoitan latvat muutaman kuukauden välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkistä, koska ne saa kunnolla kiinni, kauniille nutturalle ja ovat näyttävän näköiset auki. Mulla on paksut hiukset, jos olis ohuet, varmaankin pitäisin lyhyempinä ja kerroksittain leikattuina.

Vierailija
4/5 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät välttämättä. Minulla on ystävä, jolla on upeat,  pitkät ja paksut hiukset, vähän niinkuin Jennifer Anistonilla. Hän koettikin  hartiapituutta ja myös sitä kuuluisaa Rachel-tukkaa pariin otteeseen, mutta se vanhensi häntä huomattavasti, eikä oikein sopinut ystävän tyyliin muutenkaan. Nyt 15 vuotta myöhemmin tuon huomaa vielä selkeämmin. Ystäväni on pitkähiuksinen ihminen, varmasti vanhainkodissakin vielä näyttää upealta pitkissä hiuksissaan. 

Itselläni taas ei ole ollenkaan yhtä mahtavat hiukset, ja minulle taas sopii parhaiten sellainen juuri lapaluiden yläosaan ylettyvä, maltillisesti kerrostettu hiusmalli. 5 senttiäkin lisää tuohon pituuteen, ja vaikutelma jotenkin lätsähtää. 

Vierailija
5/5 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:53"]

Pitkistä, koska ne saa kunnolla kiinni, kauniille nutturalle ja ovat näyttävän näköiset auki. Mulla on paksut hiukset, jos olis ohuet, varmaankin pitäisin lyhyempinä ja kerroksittain leikattuina.

[/quote]

Tähän sellainen kommentti, että itse olen kokenut kampausten teon helpommaksi puolipitkiin kuin pitkiin hiuksiin. Varmasti kampaaja saisikin upeita nutturoita laitettua hiuksiini, jos ne olisivat pidemmät, mutta itse teen lähinnä balleriina- ja banaaninutturoita, ja ne onnistuvat parhaiten noin hartiapituisiin, suht' tasapitkiin hiuksiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän