Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko uskaltaa ostaa talvikengät 2-vuotiaalle?

Vierailija
13.09.2014 |

Vai onkohan pienet, kun "helmikuu helistää"?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se pelottavaa ottaa max 70e riski, mutta jos lapsesi jalka on vaikka kokoa 25, ostat koon 26 tai 27 niin ei se nyt kovin pieni ole helmikuussa.

Vierailija
2/5 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vaan jo ajatella asiaa, kun tuntuu, että kaikki talvikamppeet on hetkessä myyty ja jo tosi ajoissa minusta.

Ja joillekin 70 euroa on iso raha, kuten minulle. En todellakaan itselleni raaski noin kalliita kenkiä ostaa. Ostan tytölle sellaisia kenkiä, että pikkuveli voi niitä myöhemmin pitää. En siis mitään pinkkejä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi varmaan vielä ostaa. Ellet halua tehdä riskejä.

Vierailija
4/5 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalka kasvaa keskimäärin 1cm vuodessa. Talvikenkään villasukkavara, käyntivara ja sentin kasvuvara, yhteensä 2 cm.

Jos ostat nyt 2 cm isomman kuin jalka, niin jalka saa kasvaa sen 0-1cm 4 kuukaudessa ja kengät on kevättalvella sopivat.

Mä ostin aina alesta 1cm (se kasvuvara) suurempia kenkiä. Jos nykyiset on pienet, niin ne uudet sopii. Jos uudet on isot, ne nykyiset sopii. Olen säästänyt tällä systeemillä satasia verrattuna siihen että joka kausi ostaisin juuri sopivat kengät ovh:lla. Just eimen ostin ensi kesän sandaalit -60% ja -40%.

Vierailija
5/5 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa! Kuka hullu nyt tuollaista uskaltaisi tehdä? Ei niin rohkeeta ihmistä voi olla edes olemassa! Pelkkä ajatus saa mut pois tolaltani. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä