Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa suhtautua oikein pojan 6v pippelinnypläykseen... =/

Vierailija
29.08.2006 |

ehkä aloitus kuulosti hieman oudolta.... mutta siis nykyisin poikamme nyplää pippeliään aika usein siihen pisteeseen että se kovettuu.... mä en ollenkaan tiedä miten siihen pitäisi suhtautua! aluksi olin ehkä hieman kauhuissani koko touhusta ja tuli sanottua aika jyrkästikin, mitä ei tietenkään pitäisi tehdä =/

sitten sanoin pojalle että tuota saa tehdä yksin huoneessaan, mutta silti huomaan hänen välillä nypläävän sohavallakin...

mitä mun pitäs tehdä/sanoa, miten toimia?? oon ihan ulalla.... =(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tuon kertominen että pimppaa ja pippeliä saa räplätä yksin, mutta seurassa sitä pidetään huonona käytöksenä tai nolostuttavana. Olen ihan tyytyväinen että omat lapseni uskaltavat kotona räpeltää niin eivät ole isompana estoisia eikä meillä sen kummemmin ole tarvinnut tuohon kiinnittää huomiota kuin mainita asiasta.

Terv. tytön ja kolmen pojan iskä

Vierailija
2/3 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos homma meinaa mennä oikein villiksi niin olen vinkannut että jatkahan omassa huoneessasi, muuten en kiinnitä asiaan juurikaan huomiota. Ei se minua häiritse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut olla, sanonut vaan että ko. puuhaa ei saa harrastaa vieraiden aikana, ne voivat ihmetellä. Tosin joskus hermostun, kun neiti tekee sitä pitkin iltaa ja meno vaan yltyy.

Meidän 6 vuotias myös tykkää pippelistään, mutta ei häiritsevästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä