Kaupunkien fb-sivut. Miksi jotkut samat ihmiset postaavat melkein kaikkiin julkaisuihin mielipiteitään?
Aiheethan ovat jotain karanneita kissoja ja koirankakkoja.
Kommentit (6)
Tätäpä sitä miettii kun itse en edes ole somessa. EVVK.
Vierailija kirjoitti:
Tätäpä sitä miettii kun itse en edes ole somessa. EVVK.
Juuri tällaisia viestejä tarkoitin tuossa ekassa kommentissa. "Mitä te minulle näitä luettelette, minä en oo ollu missään!"
Ainakin oman kaupungin sivut täyttä kuraa pääosin. Pelkkää pään aukomista. Ei tulisi mieleenkään omalla nimellä ja kuvalla vastata sinne yhtään mitään.
Ja yp yksi pahimmista v***joista. Joskus mietin, saako joku jotain kiksejä jostain hemmetin fb-ryhmän ylläpidostakin.
Vilkaskaa KELAn sivuja Facebookissa. Samat tyypit valittaa ja syyttää KELAaa omista mokistaan. Melkein aina ongelma on ollut väärin täytetty hakemus tai puuttuvat liitteet. Ihan sama mitä KELA on päivittänyt. Turhautuminen sokaisee.
Seuraan Fb:ssa TAYS:n ilmoituksia altistumisista, koska Aamulehden sivuilla kyseinen lista on maksumuurin takana. Julkaisuissa on aina kommentteja joltain samoilta ihmisiltä tyyliin "MITEN TE JAKSATTE JAUHAA TÄTÄ PASKAA" tai "minä en käy missään ulkona ja tilaan kaiken kaupasta ovelle, muiden syytä kaikki" - sairaanhoitopiirin julkinen tiedotejulkaisu ja täynnä tuota tai ihmisten kiistelyä, omilla nimillä ja valokuvilla.