Pitääkö ikkunat pestä aina niin, että avaa kaikki ruudut ja sieltä sisältäkin?
Vai riittääkö, että ulkoa ja sisältä vaan? Meneekö sinne sisällekin muka likaa?
Kommentit (11)
Jos anoppisi tulee ja tekee tupatarkastuksen niin hän kyllä huomaa jos ikkunat on niiden välistä pesemättä.
En ole 10v aikana pessyt koskaan ikkunoita. Ikkunoihin on tullut ohut filmi mikä estää muiden ihmisten näkemisen asuntooni kunnolla, mutta minä näen heidät silti kunnolla. Aika monta kertaa näen miten vastapäisen talon ikkunassa verho heiluu eli sieltä yritetään vaklata.
Ei. Jos otat silmän kouraan ja katsot, voit itsekin todeta asian.
Ei mikään "kuulu". Pesee mitä pesee. Itse pesen kerran vuodessa kunnolla kaikki pinnat ja kerran, pari vain ulkoa ja sisältä.
Meillä pääsee jostain raosta sinne väliin pieniä kärpäsiä, niin avaan siksi ikkunat kokonaan ja imuroin sieltä välistä. Mutta ei ne kyllä likaiset ole olleet joten en ole jaksanut pestä sieltä välistä. Kyllä sen näkee ihan silmällä katsomalla milloin ikkunat kaipaavat minkäkinasteista pesua, jos ei kiinnosta pestä tarkasti niin sitten ei pese.
Ikkunoita ei pidä pestä ollenkaan. Mutta ne toki saa pestä. Ja ihan sillä tavalla kuin itse parhaaksi näkee, jos kyse oman kodin ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ikkunanpesuun kuuluu se, että pestään kaikki ikkunoiden pinnat, mutta ei poliisi tule sakottamaan, vaikka jättäisi pesemättä. Varsinkin jos pesee ikkunoita useammin kuin kerran vuodessa, voi hyvinkin riittää, että pesee vain sisä- ja ulkopinnan.
Miten niin kuuluu? Kyllä omaa harkintaa saa käyttää.
Ei se oo niin metrilleen! Sutaisu sieltä, toinen tuolta.
😄
Sun pitää hajoittaa ne kaikki lasit ja asentaa uudet.
Kyllä ikkunanpesuun kuuluu se, että pestään kaikki ikkunoiden pinnat, mutta ei poliisi tule sakottamaan, vaikka jättäisi pesemättä. Varsinkin jos pesee ikkunoita useammin kuin kerran vuodessa, voi hyvinkin riittää, että pesee vain sisä- ja ulkopinnan.