Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(keittiö)psykologit auttakaa, mistä naamiofetissi voi johtua?

Vierailija
13.09.2014 |

Niin, ihan omasta takaa kyselen. Uskon, että jokaiselle "fetissille" löytyy aina joku tarkoitus, ja mulla on jo ihan pienestä lapsesta ollut jonkin sortin pakkomielle naamioihin. Kaikki Hollywoodin sarjamurhaajat, oopperan kummitukset ym. saa jalat ihan veteliks, mutta miksi?

Teininä oli kauheen kiihottavaa myös katsoa mopopoikia ku niillä oli ne kypärät päässä :D

Onko se ainoastaan niiden tuoma mystisyys?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikille fetisseille välttämättä ole mitään sen kummosempaa syytä. toiset tykkää naamioista, toiset kumisaappaista.

Vierailija
2/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on just se kasvottomuuden tuoma jännitys? Ilmeettömyys ja eleettömyys? Tavallaan anonyymi persoonattomuus?

En nyt voi fetssiksi omalla kohdalla kutsua, mutta osaan eläytyä ja tajuan mitä ajat takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 15:54"]

Jos se on just se kasvottomuuden tuoma jännitys? Ilmeettömyys ja eleettömyys? Tavallaan anonyymi persoonattomuus?

En nyt voi fetssiksi omalla kohdalla kutsua, mutta osaan eläytyä ja tajuan mitä ajat takaa.

[/quote]

Niin, voi olla. Kun saa itse jotenkin "päättää" minkä näköinen mies sieltä maskin takaa löytyy. Muistan ikuisesti kylläkin ku näin ekaa kertaa perjantai 13 päivän Jasonin naaman ilman maskia, se pettymys oli valtava! :D Sen jälkeen ei oo kyl Jason viehättänyt edes se maski päällä.

ap

Vierailija
5/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 16:05"]

http://www.craveonline.com/images/stories/2011/2012/September/Film/The%20Series%20Project/Friday_4_Jason_unmasked.jpg

kyl mä panisin ;)

[/quote]

Hahaa joo, tolle vois jo  hyvällä omatunnolla sanoa että "sua en panis ees pussi päässä" :D

ap

Vierailija
6/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naamiohahmot ovat kieltämättä kiehtovia, kuten V siinä V for Vendetta. Ei se naamio sinänsä muiden käyttämänä hetkauta, mutta jos leffan hahmo on mielenkiintoinen vaikkei kasvoja näy niin hahmo on onnistunut.

Vierailija
7/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, ja sit piti vielä mainita että oon sairaan kiinnostunut kaikista selvittömistä rikoksista. Esim. Zodiac on sellanen mistä vois kattoo kymmenen dokkaria putkee pitämättä taukoa. Ehkä se on sit oikeesti vaan se mystisyys. Höh, aattelin et ois löytynyt joku mehevä teoria jostain..

ap

Vierailija
8/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma puoliso.

Vierailija
9/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä voin pistää kommandopipon päähän ja tulla hoiteleen sut, vaikka hississä tms.

Vierailija
10/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 16:22"]

No kyllä mä voin pistää kommandopipon päähän ja tulla hoiteleen sut, vaikka hississä tms.

[/quote]

No perhana, mikä jottei!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi