Miten usein juotte kahvia myös aamukahvin jälkeen?
Minä en melkein koskaan, mutta nyt juon kylmää kahvia maidolla. Kahvinkeittimeen oli jäänyt aamusta. Oikein hyvää.
Kommentit (22)
Yhden kupin iltapäivällä, eli kaksi kuppia päivässä.
Tosi harvoin tulee juotua kahvia useammin kuin kerran päivässä vaikka juonkin kupillista pitkään ja hartaasti. Juon kaksi tällaista kupillista aamulla/aamupäivällä ja joskus siirrän kahvin vasta lounaan jälkeen iltapäivälle.
Koneen vieressä on kuppi nytkin.
Juon vain ison kahvikupposen 0,5l kahvia kun herään. Muuten en juo kahvia ollenkaan.
1-2 espressoa painekahvinkeittimestä. 3-4 kertaa jos meinaan valvoa koko yön ja pelata. Kahvin juomiseen kuuluu myös oleellisesti nuuskaus samaan aikaan eli kahvin vaikutus voimistuu.
Otin nuuskan 15min sitten pois kun syön nyt tässä ja nyt jo tekee ihan hirveästi mieli lisää. Oikein hotkin ruokaa että pääsee laittamaan tykin huuleen nopeammin.
Juon yhden mukin, about 3 dl, herättyäni, enkä sen jälkeen juo kahvia ollenkaan.
Juon vain litran kahvia joka aamu. Muulloin en ollenkaan.
Olen vähentänyt kahvinjuontia ja enää tulee juotua vain yksi kupillinen iltapäivällä, ihan aina ei sitäkään. AAmukahvista en pysty luopumaan.
Juon noin litran kahvia aamulla ennen töiden aloitusta. Pannukahvia keittelen, koska se on parasta. Joka päivä ei tule iltakahveja keitettyä. Jos aamukahvista jää vähän, lämmitän mikrossa iltapäivällä
Jos olen kotona (etätyöt tai viikonloput/lomat), saatan juoda pelkän aamukahvin. Jos olen toimistolla ja käyn lounasruokalassa, tapanani on ottaa jälkiruokakahvi. En sitä varsinaissti tarvitse, on enemmänkin tapa.
Kunnes vatsa toimii... pilattu koko värkki ties millä kemiallisilla aseilla...
Juon kahvia pari mukia heti herättyäni ja usein iltapäivällä vielä yhden.
Aamiaiseksi 2 kupillista. Sitten saatan juoda lisäkahvit vielä aamiaisen ja lounaan välillä.
Viimeiset kahvit menevät nykyään lounaan jälkeen.
Aiemmin join kahvia kaikkina valveillaolo aikoina. Nykyään en. Illalla tulee mentyä aikaisemmin nukkumaan ja nukahtaa paremmin kun ei juo myöhäisiä kahveja. Joku viikko sitten luin lehtijutun, jossa todettiin, että jos aamulla klo 10 juo kahvia, niin vielä illalla nukkumaan mennessä noin 50% kofeiinista on vielä voimissaan. Voisin sanoa, että oman kokemuksen mukaan voin tuon vahvistaa, tosin riittää että lopetan puolilta päivin, mutta ehkä menen normaalia myöhemmin nukkumaan (23:00 -00:30).
Keitän aamukahvin jälkeen 1-3 kertaa lisää kahvia. Menee keskimäärin 1l mustaa päivässä.
Aamukahvin jälkeen juon kerran sen toisen mukillisen. ☕
Juon kahvia ainoastaan noin klo 14 kahvitauolla.
En aamulla, lounaalla, päivällisellä tai illalla.
Keitän herättyäni pannullisen, se on yleensä juotu joskus 13-14 paikkeilla. Joskus 16-17 vielä mukillinen jos väsyttää. Ulkona syödessä joskus "jälkiruoaksi" tai sen kanssa vielä kahvi.
Kerro sinä miksi syöt ruokaa vielä aamiaisen jälkeen.
Kaksi kertaa aamukahvin jälkeen: kupillinen lounasaikaan jälkkärinä ja toinen iltapäivällä.