Nainen, ottaisitko silikonirinnat, hiustenpidennykset, rakennekynnet jne miellyttää käsi miestä?
Jos mies haluaisi sinun ottavan nuo, ottaisitko?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Käteni voi miellyttää miestä, mutta en ottaisi tekotukkaa, tekokynsiä, kumitissejä jne. En ymmärrä miksi kukaan haluaa niitä laittaa itseensä.
Onhan se esimerkiksi paljon helpompi ja parempi imettäessä, kun on kumitissit.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nuo kaikki omasta takaa, naturel. Eikö ole parempi?
Pitkät hiukset, pitkät kynnet, D kupin rinnat.
Naturel silikonit, se onkin jo uutta
Jos hän maksaisi, niin ilman muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset, pitkät kynnet, D kupin rinnat.Naturel silikonit, se onkin jo uutta
Eikö silikonilla haeta yleensä isoja rintoja. Ne minulla on, sitä tarkoitin ofc.
En tosiaankaan, eivät kuulu yhtään tyyliini, jota en tule muuttamaan ollakseni kenellekään mieliksi.
Olisiko mies valmis hoitamaan kaikki kotityöt? Rakennekynsillä en voisi laittaa ruokaa, tiskata, siivota, pestä pyykkiä,...
Nainen on pilalla, jos tuollaiseen lähtee joko turhamaisuuttaan tai muita miellyttääkseen. Mies, jota tuollainen muovisuus viehättää ei ole miellyttämisen arvoinen.
En vaikka maksaisi. Hönttejä keksintöjä kaikki.
Olen ottanut kaikki nuo ja kyllä näkee että mies tykkää. Muiden vaimot on.. Noh.. Sellaisia matameja mitkä ei oikein huolehdi itsestään. Olen aika poikkeava verrattuna muiden vaimoihin, nämä muut kun keskittyvät lapsiin ja pullan mussuttamiseen.
Minä taas käskin naistani ottamaan silikonit. Ei ollut mikään pyyntö, toki ne myös hänelle maksoin. Olen itse täys 10, naisten päiväunien kohde ja saan jatkuvasti naisilta huomiota, joten naiseni pitää olla sillä mun levelillä mitä ulkonäköön ja älyynkin tulee.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset, pitkät kynnet, D kupin rinnat.Naturel silikonit, se onkin jo uutta
Eikö silikonilla haeta yleensä isoja rintoja. Ne minulla on, sitä tarkoitin ofc.
No ei.
Vierailija kirjoitti:
En.
Sen sijaan olen käynyt plastiikkakirurgisessa leikkauksessa ihan miellyttääkseni itseäni.
Eli sinulla on ollut huono itsetunto miesten kommenttien takia.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas käskin naistani ottamaan silikonit. Ei ollut mikään pyyntö, toki ne myös hänelle maksoin. Olen itse täys 10, naisten päiväunien kohde ja saan jatkuvasti naisilta huomiota, joten naiseni pitää olla sillä mun levelillä mitä ulkonäköön ja älyynkin tulee.
M35
Ei teitä sitten ainakaan älyllä ole siunattu.
En. Minulla on jo hiukset, kynnet ja tissit. Miksi tarvitsisin teko- sellaiset?
Mun mies inhoaa kaikkea noita, joten se varmaan ite jättäis mut jos ottaisin kaikki nuo🤣 Mutta en mä kyllä mihinkään leikkaukseen menis, pelkään niitä sen verran. Ja ehkä kyllä ajattelisin, että arvomaailmamme on sen verran erilaiset, ettei ole järkeä jatkaa yhdessä jos mieheni haluaisi että laittasin kaikki nuo.
Suurennuttaisitko ap peniksesi jos nainen pyytäisi? Hankkisitko hiussiirteitä ja laihduttaisit 10 kg? Kävisit salilla ja laitattaisit haisuhampaasi kuntoon?
Niin, sitä minäkin.
Jos en miehelle ilman noita kelpaa niin tyytyköön käteensä.
En ottaisi. Vaikea kuvitella, että olisin rakastunut mieheen, joka pitää noista. Tai pikemminkin, että mieheni olisi rakastunut minuun, jos hän todellisuudessa haluaisi naisen, jolla on nuo.