Nainen, ottaisitko silikonirinnat, hiustenpidennykset, rakennekynnet jne miellyttää käsi miestä?
Jos mies haluaisi sinun ottavan nuo, ottaisitko?
Kommentit (46)
En.
Sen sijaan olen käynyt plastiikkakirurgisessa leikkauksessa ihan miellyttääkseni itseäni.
Käsi mies on siis ihan käsi kaikessa mitä yrittää vai taitava käsihommissa vai jotain muuta?
En ottaisi. Ei tulisi mieleenkään.
En. Ehdottaisin, että ottaa nuo kaikki itselleen.
Kumitissit ostetaan aina pelkästään itseä varten, ei koskaan miestä varten.
Ottaisin hiustenpidennykset ja rinnat, mutta en kynsiä. Ne tekee elämästä liian vaikeaa.
Toki miehen pitäisi ne maksaa. Omia rahojani en tuollaiseen pistäisi.
Käteni voi miellyttää miestä, mutta en ottaisi tekotukkaa, tekokynsiä, kumitissejä jne. En ymmärrä miksi kukaan haluaa niitä laittaa itseensä.
En. Sen sijaan omistan noi kaikki+4 muuta kauneusleikkausta itteni takia😊
En koska se ois sitten väärä mies mulle ja jättäisin sen.
En, mutta hiuslisäkkeitä voisin ottaa ihan itseni vuoksi ja rinnat voisin käydä pienennyttämässä samasta syystä.
Hiustenpidennykset ottaisin ja rakennekynnet, koska itse haluan ne myös. Toki mies sitten ne maksaa, jos hänellä vaatimuksia asian suhteen on. Silikoneja en ottaisi vaikka mies ne maksaisikin.
Silikonit voisin ottaa jos mies maksaisi. Noi muut ei ole kyllä mun juttu ollenkaan.
Tottakai. Teen mitä vaan miellyyttääkseni miestäni.
Ottaisin mutta voisin ottaa myös ilman miestä eli toisinsanoen en ottaisi mitään mitä en itse tahtoisi. Silikoneja en ottaisi syystä että olen käynyt jo rintojen pienennysleikkauksessa niin ei mitään järkeä.
Mutta jos mies maksaisi rakennekynsien huollot ja hiusten huollot niin mikäs siinä.
Ripsipidennyksiä en ottaisi mutta voisin käydä kestotaivutuksessa ja värjäämässä.
Tykkään itse kaikesta "hömpästä" eli kaineudenhoito kiinnostaa kaikin tavoin ja jos mies sellaisesta innostuu niin pelkkää plussaahan se vaan on!
Mulla on nuo kaikki omasta takaa, naturel. Eikö ole parempi?
Pitkät hiukset, pitkät kynnet, D kupin rinnat.
Miehet voi itse ottaa kaikki nuo kun kerta haluaa.
Ennakoiva teksti syöttö taas sekoilee. Eli siis ottaisitko edellämainitut asiat miellyttääksesi miestä? Ap