Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesetkö kädet kun käyt vessassa?

Vierailija
19.08.2021 |

Perustele viestissä. Itse en yleensä vaivaudu, koska mulla on muutenkin kuiva iho. Pesen kädet silloin kun joku näkee, muuten korkeintaan virutan vettä lavuaariin siltä varalta jos joku kuuntelee.

Pesetkö kädet kun käyt vessassa?

Vaihtoehdot

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarien miestenvessoissa pesii varmaan näiden hygieniamammojen painajainen. Laumoittain humalaisia, kusevia äijiä jotka ei tasan pyyhi eikä pese. Muistakaa seuraavan kerran, kun otatte baarilöydöltä suihin. Se on tuskin kikkeliään pessyt viimeisimpien pissareissujen jälkeen.

Vierailija
22/36 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Eksäni oli lakimies, joka ei ymmärtänyt pestä käsiään. Yököttävää.

N, atooppinen ja puhdas iho

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen demari ja pidän käsiäni aina muiden taskuissa.

Vierailija
24/36 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä käynkö ykkösellä vai kakkosella. Kakkosen jälkeen aina, ykkösen jälkeen en, jos olen kotona. Kylässä ja julkisissa tiloissa pesen aina vessakäynnin jälkeen.

Vierailija
25/36 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen harvoin. Köytän 2 hädän pyyhkimiseen paperia eliben koska peppuuni tai kakkaan suoraan käsilläni, joten miksi pestä? Kun käyn pissalla, en koska koko värkkiin, koska muuten helposti roiskuu pisaroita ja jälleen miksi pestä?

Vierailija
26/36 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko, ap, että samalla, kun levität omia kakkabakteerejasi ovenkahvoihin yms. niin myös levität niitä omaan naamaasi ja ruokaasi? Ja samalla vedät kahvoista myös muiden kakkabakteereja itseesi.

Vierailija
27/36 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina. Jos käyn esim. mökillä puun juurella kusella, niin silloin en välttämättä. Mutta puun juuri ei olekaan vessa.

Vierailija
28/36 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes aina. Jos käyn esim. mökillä puun juurella kusella, niin silloin en välttämättä. Mutta puun juuri ei olekaan vessa.

Oletko nainen vai mies?

Kyykkypissaava nainen on hot 😋

Vierailija
29/36 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan vi.... järkyttävää jo ennen coronaa kun ihmiset eivät pese käsiään ja nyt vielä enemmän. Itse pesen noin 20 kertaa päivässä.

Vierailija
30/36 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille naisille tiedoksi, että voin tulla nuolemaan pissaisen herkkupimppinne puhtaaksi, kun olette käyneet veskissä. Saatte myös lirutella pisut suuhuni. P.S. puhdistan aina pimpit huolella ja tarkkaan

Vierailija
31/36 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä vastauksista ei vielä tilastoa saa... lisää!

Vierailija
32/36 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan vi.... järkyttävää jo ennen coronaa kun ihmiset eivät pese käsiään ja nyt vielä enemmän. Itse pesen noin 20 kertaa päivässä.

20 kertaa päivässä??

Vierailija
33/36 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku käsienpesuhullu? Tai kusienpesuhullu?

Vierailija
34/36 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täältä paljastui se syy miksi en ennen koronaa kauan halunnut kätellä ihmisiä.

Vierailija
35/36 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja täältä paljastui se syy miksi en ennen koronaa kauan halunnut kätellä ihmisiä.

Koronaakaan siis

Vierailija
36/36 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä, onhan se vasta noin 150 vuotta tiedetty että käsien peseminen saippualla estää tehokkaasti monien tautien leviämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän