Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko vuokra-asunnot huonoja kasvuympäristöjä?

Vierailija
29.08.2006 |

Tuli mieleen toisesta ketjusta, jossa laitettiin paljon vastakkain omakotialue rauhallisella ja turvallisella alueella vs. vuokraluukku ankeassa häiriölähiössä josta lapset saa huonoja vaikutteita :O

Kyllä vuokra-asuntoja, kaupunkien omia myös on hyvilläkin paikoilla, ei kaikki ole missään ankeissa betonilähiöissä. Vuokra-asuntoja on niin monenlaisia, yksityisiä, firmojen omia, sato jne että kyllä niitä hyvillekin alueille mahtuu.

Tai ehkä en vaan ole huomannut että vuokra-asuntomme sijaitseekin slummissa (Helsingin Käpylä) :)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse viettänyt lapsuuden ja nuoruuden vuokrataloissa Helsingissä. Ihan olen hyvin pärjännyt, ja lapsuuskin oli mukava. Aina oli leikkikaveri tai kavereita. Kirkkistä, kymmennen tikkua laudalla ym. pelejä oli ihana leikkiä, koska porukkaa riitti.

Mutta, ajat on muuttuneet. Huumeet on niin nykypäivää kun vaan voi, ja mistä niitä huumeluolia löytyy eniten? vuokrataloista. Sitten on somalia ja mustalaista, oma kokemukseni heistä on huono.

Me tehtiin päätös muuttaa pois, ja ihan lasten takia. Vaikka koulu ja päiväkoti oli ihana, niin seura mitä siinä kotipihalla oli, niin se ei ollut ihanaa. Asuttiin niin lähellä metroasemaakin, että ei voinut kuin toivoa, että lapset uskoisivat ja pysyttelisivät pihassa, eikä lähtis hortoilemaan aseman seutuun.

Nyt asutaan alueella missä on pelkkiä omakotitaloja ja rivareita, ei kaupungin kerrostaloja. Päivääkään en oo katunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi