Mikä on reaktiosi, jos 34v mies kertoo treffeillä olevansa siivooja?
Kommentit (59)
Hyvähän se on, että työ kelpaa. Tehdassiivojilla voi olla hyvät palkatkin.
Naurahtaisin ivallisesti ja kävelisin ulos.
Mietin että onkohan klassinen tapaus, että "suutarin lapsella ei ole kenkiä", eli oma asunto kuin sikolätti koska ei enää vapaa-ajalla jaksa...
Kertoo, että ei pelkää työn tekemistä.
Jaaha nyt oot siivoojaks päässy M34. No mut hyvä et töitä löyty kuitenki! Voittaa sen dokauksen ja kotona koneella istumisen varmaan naisten mielestä.
Eikös siivoojat tienaa jotain alle 2000e bruttona?...Eipä tuollaisen miehen kanssa mitään ihmeitä tehtäisi tai elettäisi
Varsinkin korona-aikana on otettava se työ, minkä saa.
Siivooja on kunnon ammatti. Arvostan paljon enemmän siivoojamiestä kuin feissaria tai Gigantin geelitukkaa.
Suutarin lapsilla ei ole kenkiä, joten turha odottaa, että hän olisi himosiivooja kotona.
Ei mitään erityisiä tunteita. Minua kiinnostaa miehessä enemmän luonne. Työ on minulle vain paikka, mistä tienaan rahaa, jolla teen niitä asioita, jotka minua oikeasti kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Suutarin lapsilla ei ole kenkiä, joten turha odottaa, että hän olisi himosiivooja kotona.
Eikö se ole hyvä, ettei ole himosiivooja? Ovat aika rasittavia sen jatkuvan puunaamisen kanssa. Mitään ei koskaan voi yhdessä tehdäkään, kun aina löytyy joku nurkka, joka muka kaipaa akuuttia syväpuhdistamista.
Siis "mies" siivoaa muiden paskoja? Onko tuollainen edes mies?
Ei yhtään mitään.
Hyvä, että edes yrittää jotenkin elättää itsensä.
Pitäisin lähinnä ihmeellisenä, että asia tulisi esiin vasta treffeillä. Yleensä koulutukset ja ammatit käydään läpi jo nettiprofiilissa tai ainakin keskusteluissa ennen kuin sovitaan tapaamista.
Onneksi ei kertonut olevansa lääkäri ja olikin sitten vain hammaslääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hyvä, ettei ole himosiivooja? Ovat aika rasittavia sen jatkuvan puunaamisen kanssa. Mitään ei koskaan voi yhdessä tehdäkään, kun aina löytyy joku nurkka, joka muka kaipaa akuuttia syväpuhdistamista.
Ammattisiivooja osaa tehdä nopeasti ja tehokkaasti, ei ne koko aikaa hinkkaa nurkkia. Siivouskin on taitolaji, toki koulutuksessa oppii lisää mitä ja miten kannattaa tehdä.
En tapailisi miestä joka a: on lyhyempi kun minä ja b: tienaa vähemmän kun minä.
Varmasti myös minulla on oikeus olla omat kriteerit, itse jäisin monen miehen kriteerien ulkopuolelle siksi että olen yh-äiti, ja se heille suotakoon ☺️
Salaisen toiveen, että toisi työt myös kotiin...