Ostatteko hammastahnan kaupasta vai apteekista?
Itse käytän tätä: https://www.yliopistonapteekki.fi/hammastahna-opalescence-100-ml-33441?…
Kommentit (20)
Kaupasta. Minulla ei ole tahnan suhteen mitään erityistrapeita.
Kaupasta, koska täysin sama tuote (sensodyne) on siellä vajaa 2e halvempi kuin yläkerran apteekissa.
Ei minullakaan ole erityistarpeita mutta laadukkaimmissa tahnoissa on fluoria enemmän. Tuota aloituksen linkin tahnaa suositeltiin kun kävin valkaisemassa hampaat. Antoi mukaan sellaisen halvemman apteekkitahnan, mutta tuo Opalescence on huomattavasti parempi. Ap
Kaupasta. Teinille elmexiä, se ei vaahtoudu eikä aiheuta aftoja.
Urtegramin tahnastakaan ei tule haavoja ja ihottumia. Ihan marketista saa.
Vierailija kirjoitti:
Apteekista, olen allerginen hammastahnojen vaahtoavalle aineelle (nyt en muista nimeä) ja vaahtoamattomia löytyy lähinnä apteekista. Yksikin pesu markettitahnalla aiheuttaa aftoja suuhun.
Sama, tosin en saa aftoja, mutta kieltä kutittaa koko ajan. Se aine on hankausaine. Marketeistakin kyllä saa Elmexiä, joista se puuttuu, mutta en tykkää siitä. Käytän Yotuelia.
Ihan sama kunhan hankausarvo on alhainen.
Sensodyne original. Ainoa mikä oikeasti auttaa vihlontaan.
Myydään apteekissakin, mutta kaupassa paljon edullisempaa.
Salutemia tyttärelle, saa aftoja tavallisesta tahnasta + maistuvat liian vahvoilta hänen suuhunsa.
Vierailija kirjoitti:
Kauppa se on apteekkikin.
On toki mutta siellä myydään monia tuotteita mitä saa vain sieltä.
Lapsille salutem apteekista, itselle marketista.
Onko tuo varmasti kallein mahdollinen hammastahna jota on saatavilla?
ps. Perus pepsodentti maksaa euron tuubi
Vierailija kirjoitti:
Apteekista. Salutem.
Mulla sama. Ei oo suu tulessa pesun jälkeen. Ja raskaana ollessa en myöskään siedä suuta täynnä vaahtoa, alkaa oksettaan.
En ole koskaan ajatellutkaan, että hammastahnaa voisi ostaa apteekista normaalikäyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo varmasti kallein mahdollinen hammastahna jota on saatavilla?
ps. Perus pepsodentti maksaa euron tuubi
En osaa sanoa. mutta riittoisa on ja hyväksi havaittu valkaistuille hampaille. ap
Apteekista Salutemia. Suupielet ei kestä vaahtoavia.
huoltoasemalta kortonkien kanssa
😑
Apteekista, olen allerginen hammastahnojen vaahtoavalle aineelle (nyt en muista nimeä) ja vaahtoamattomia löytyy lähinnä apteekista. Yksikin pesu markettitahnalla aiheuttaa aftoja suuhun.