Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Jehovan todistajia paikalla? On kysyttävää?

Vierailija
13.09.2014 |

en halua tästä haukkumaketjua. Minua vain kiinnostaa, että mistä saatte perheissä tapahtuneet muutokset tietoonne. Oma siskoni kuoli 2 viikkoa sitten ja nyt täällä on rampannut Jehovan todistajia _jokainen päivä_. Yhtäkään kävijpistä en tunne, enkä myöskään yhtään Jehovan todistajaa tunne entuudestaan. tietysti lasten koulukaverina voi sellaisia olla, mutta muuten en tunne.

Kieltäytyminen ei riitä. Kun sanon, etten halua teidän kannsanne keskustella niin se ei riitä. Muutamankin kerran ollaan tultu kaupasta yms, ja kun kieltäydyn itse teidän lehdistänne yms, niin sitten niitä tarjotaan lapsille! Olen vahvasti sanonut joka kerran, että se olen minä, joka vastaan lasteni uskonnollisesta kasvatuksesta ja siihen ei kuulu mielestäni vääristellyt uskomukset. Silti niitä esitteitä yhä tyrkytetään lapsille.

Eli mihin pitää ottaa yhteyttä, jotta yksikään ei tule enää meille puhumaan teidän näkemyksistänne?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkäpä tällä on joki tarkoitus? Siskosi henki puhuu Todistajien kautta. Hän haluaa, että vielä kerran kohtaatte paratiisissa. :) avaa sydämesi ja mielesi."

Tällaisen kommentin antaja ei Jehovan todistajia ole koskaan nähnytkään.

Muutenkin koko juttu taitaa olla provo

Vierailija
2/10 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi selvästi ja tarpeeksi monta kertaa kun olet sanonut suoraan, että EI KIINNOSTA, POISTUKAA HÄIRITSEMÄSTÄ, niin eiköhän tyhminkin heistä tajua jättää teidät rauhaan!

MITÄÄN ei jehovan todistajien kannssa pidä jäädä juttelemaan. Korkeintaan voi sanoa, että on jo oma, luja vakaumus ja jehovien oppi ei kiinnosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uusi ystävä on jehovalainen. Vaikea suhtautua siihen. Tähän asti se on ollut melko hiljaa uskoonsa liittyneistä asioista, mutta jotenkin ootan huolestuneena sitä hetkeä, kun aihe tulee oikeesti - siis oikeesti - puheeksi. Jotenkin niiden maailma on ihan sairas. Ainakin wikipedia-artikkelin mukaan.

Vierailija
4/10 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä häiritsevät, niin uhkaa poliisilla. Sana leviää niiden piireissä äkkiä ja loppuu häiriköinti.

Vierailija
5/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä tällä on joki tarkoitus? Siskosi henki puhuu Todistajien kautta. Hän haluaa, että vielä kerran kohtaatte paratiisissa. :) avaa sydämesi ja mielesi.

Vierailija
6/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:00"]

Ehkäpä tällä on joki tarkoitus? Siskosi henki puhuu Todistajien kautta. Hän haluaa, että vielä kerran kohtaatte paratiisissa. :) avaa sydämesi ja mielesi.

[/quote]

Noinko jotkut siis ajattelevat? On oikeus loukata ihan millä lailla tahansa omaisensa menettänyttä, niin kuin sinä nytkin.

Toisekseen uskovainen ei ota yhteyttä meedioihin tai henkiin. Todenäköisesti ovat paholaisen valheita.

Kolmanneksi, Jehovan todistajat eivät usko paratiisiin, joten taidat vain ilkeillä.

Toivottavasti sinulle ilkeillään samalla tavalla, kun suvussasi kärsitään lapsen menetyksestä (vanhempani), äidin menetyksestä ( siskon lapset), lapsenlapsen menetyksestä ja omien lasten surusta (isovanhemmat), siskon menetyksestä (minä ja veljeni), tädin menetyksestä (minun lapseni)

Olet mauton!

Vierailija
7/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma käsitys kolmosella ilkeilystä? Minä ainakin ymmärsin kakkosen viestin hyvällä vaikken jehovantodistaja olekaan?

Vierailija
8/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:37"]

Kumma käsitys kolmosella ilkeilystä? Minä ainakin ymmärsin kakkosen viestin hyvällä vaikken jehovantodistaja olekaan?

[/quote]

Taidat itse olla kakkonen! Jos jollakulla on ongelmana se, että ei halua kuulla toisen uskomuksista, niin silloin ei todellakaan puhuta mistään sydämen ja mielen avaamisesta toiselle, kun se ongelma on siitä, että sitä saarnausta sydämen ja mielen avaamisesta tulee joka päivä, kuten ap:lle tulee.

Vierailija
9/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:00"]

[/quote]

Jehovan todistajat siis uskovat ja ottavat yhteyttä vainajahenkiin? Tuohan on täysin Raamatun oppien vastaista.

Vierailija
10/10 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jehovan todistajat uskovat paratiisiin, ei kannata puhua asioista, mistä ei mitään tiedä.

-Ensimmäiset 25 vuotta elämästään jt:nä elänyt