Näin voit vaikuttaa pedofiilien saamiin rangaistuksiin
Allekirjoita MLL Lahden yhdistyksen aktiivien tekemä kansalaisaloite https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/852 - jos et halua käyttää pankkitunnuksia tunnistautumiseen, voit myös tulostaa aloitteen paperiversion ja lähettää aloitteessa mainittuun osoitteeseen.
Pankkitunnuksilla allekirjoittaminen on täysin turvallista helppoa ja nopeaa.
Kommentit (42)
Juuri nro 7 kaltaisen ajattelun takia Suomessa ei ole minkäänlaisia rangaistuksia rikollisille kun "kaikki ovat samanarvoisia" paskaa jauhetaan joka välissä.
Ovatko nisti ja pedofiili samanarvoisia sinusta?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:31"]Ovatko nisti ja pedofiili samanarvoisia sinusta?
[/quote]
On. Jopa presidentti ja pedofiili ovat minun silmissäni samalla viivalla.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:28"]Juuri nro 7 kaltaisen ajattelun takia Suomessa ei ole minkäänlaisia rangaistuksia rikollisille kun "kaikki ovat samanarvoisia" paskaa jauhetaan joka välissä.
[/quote]
Ai, minunko vikani nyt sitten heikko lainsäädäntö olikin?! :D Suomalainen tapa; AINA pitää olla syyllinen ketä osoitetaan sormella. xD
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:41"] [quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:40"]olen allekirjoittanut jo kauan sitten ja kannustan muita tekemään samoin! [/quote] Miksi? Eipä tuo asiaa muuta ollenkaan. [/quote] Muuttaa! Lakeja voidaan parantaa. [/quote] Ja mitenköhän kävikään tämän "rattijuopoille kovemmat rangaistukset" aloitteen kanssa? Lakia ei muutettu suuntaan eikä toiseen.
[/quote]
Yhden aloitteen kohtalo ei ennusta tämän aloitteen kohtaloa. Tämä on järkevä ja realistinen aloite.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:34"]Allekirjoittakaa!
[/quote]
Älkää suotta!
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:41"] [quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:40"]olen allekirjoittanut jo kauan sitten ja kannustan muita tekemään samoin! [/quote] Miksi? Eipä tuo asiaa muuta ollenkaan. [/quote] Muuttaa! Lakeja voidaan parantaa. [/quote] Ja mitenköhän kävikään tämän "rattijuopoille kovemmat rangaistukset" aloitteen kanssa? Lakia ei muutettu suuntaan eikä toiseen.
[/quote]
Yhden aloitteen kohtalo ei ennusta tämän aloitteen kohtaloa. Tämä on järkevä ja realistinen aloite.
[/quote]
Ahaa. Eli tämä muuttaa lain säädäntöä kun taas järjetön ja epärealistinen aloite rattijuoppojen rangaistuksen koventamisista ei muuttanut?! :D
Tää ketju alkaa jo menee todellisen naurettavan farssin puolelle!! :D
Kerrotko miksi tyttärensä menettäneen isän aloite on epärealistinen ja järjetön kun taas jonkun hihhulin vääntämä "tapetaan kaikki pedot"-ajatusmaailman omaava aloite olisi jotain ihan muuta?
ootko ap nähnyt miten nuo kansalaisalotteet käsitellään.
eduskunnassa vähä voivotellaan, todetaan ettei ole oikein varaa nyt,
ja se onkin siinä sitten. tiedoksi että ei yhtään kansalaisalotetta ole saanut
mitään asiaa muuttumaan. yrittää toki voi jos pettymys kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:34"]Allekirjoittakaa!
[/quote]
Olen kirjoittanut mutten usko että tälläkään aloitteella on mitään merkitystä. Mitään ei tapahdu, ei tapahtunut myöskään homojen avioliiton kohdalla vaikka nimiä oli todella paljon.
Ihmiset ovat samalla viivalla siihen asti kunnes satuttaa toista ihmistä, varsinkin viatonta lasta.
Mikä oikeus on elää sellaisella ihmisellä, joka pilaa/vie toiselta elämän?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:46"]
Ihmiset ovat samalla viivalla siihen asti kunnes satuttaa toista ihmistä, varsinkin viatonta lasta. Mikä oikeus on elää sellaisella ihmisellä, joka pilaa/vie toiselta elämän?
[/quote]
Kuolemantuomiotako sinä siis haluat?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:46"]Ihmiset ovat samalla viivalla siihen asti kunnes satuttaa toista ihmistä, varsinkin viatonta lasta.
[/quote]
Ihmiset ovat AINA samalla viivalla vaikka tekisivät mitä. Vai onko sinulla oikeus tappaa ihminen, mutta jollakin toisella sitä ei ole? Mikä sinusta tekee yli-ihmisen jolla on oikeus tappaa toisia?
Jos eteeni tuotaisiin pedofiili ja sinut, niin jotenkin tän ketjun perusteella sinä olet minun silmissäni alemmalla tasolla, kuin pedofiili.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:46"]
Ihmiset ovat samalla viivalla siihen asti kunnes satuttaa toista ihmistä, varsinkin viatonta lasta. Mikä oikeus on elää sellaisella ihmisellä, joka pilaa/vie toiselta elämän?
[/quote]
Kuolemantuomiotako sinä siis haluat?
[/quote]
Jos kaikki tapetaan, jotka tuhoavat toisen elämän, suuri porukka menettää henkensä. Ja hyvin vähän jää henkiin.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:25"]Kaikki lapsiinsekaantujat ja lapsisurmaajat tulisi kiduttaa kuoliaaksi mahdollisimman julmasti ja hitaasti. Sellaisen adressin minä allekirjoittaisin myös miellelläni. Näillä "ihmisillä" ei ole minkäänlaista ihmisarvoa.yhteiskunnan saastaa mikä tulisi poistaa heti.
[/quote]
Sutkin varmaa saa sit kiduttaa kuoliaaksi mahdollisimman julmasti ja hitaasti? Koska mun silmissä sun kaltaisilla "ihmisillä" ei ole ihmisarvoa. Yhteiskunnan saastaa, joka tulisi poistaa HETI!
[/quote]
Taidat itse olla kiinnostunut lapsista?
[/quote]
Oletko noin sairas mieleltäsi?!
[/quote]
En ole. Jotkut ihmiset eivät vaan ansaitse elää, kuten pedofiilit.tai "äiti", joka paritti 1- ja 3-vuotiaita tyttöjään, tai "mies", joka raiskaa viattomia lapsia ja pilaa näiden loppuelämän.
[/quote]
Sinulla ei ole sitä viimeistä sanaa eikä oikeutta alkaa määrittämään kuka saa elää ja kuka ei, kenellä on ihmisarvo ja kenellä ei. Viestini oli ainoastaan vastaus sinun ala-arvoiseen viestiisi ja sinä alat heti minua pedofiiliksi haukkumaan, kun en ole kanssasi samaa mieltä?
Edelleenkin seison sanojeni takana sinua vastaan. En hyväksy lapsiin kohdistuvaa seksuaalista hyväksikäyttöä, mutta vielä vähemmän hyväksyn kaltaistesi "ihmisten" innokkuutta haukkua ja syyttää toisia aika rajuillakin sanoilla. Samoin en todellakaan hyväksy sinun ja kaltaistesi tyyliä tappaa kaikki jotka eivät ole omasta mielestä "ihmisiä". Minulla sinä kuulut tuohon samaan kategoriaan "ihminen" ja minun mielestäni ansaitset saman kohtelun mitä haluat pedofiileille. Minusta se vaan on ihan oikein sinua kohtaan.
[/quote]
Eli pedofiileille et toivo kuolemaa, mutta yllä olevalle kirjoittajalle toivot? :D En tiedä itkeä vai nauraa.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:46"]Ihmiset ovat samalla viivalla siihen asti kunnes satuttaa toista ihmistä, varsinkin viatonta lasta.
[/quote]
Ihmiset ovat AINA samalla viivalla vaikka tekisivät mitä. Vai onko sinulla oikeus tappaa ihminen, mutta jollakin toisella sitä ei ole? Mikä sinusta tekee yli-ihmisen jolla on oikeus tappaa toisia?
Jos eteeni tuotaisiin pedofiili ja sinut, niin jotenkin tän ketjun perusteella sinä olet minun silmissäni alemmalla tasolla, kuin pedofiili.
[/quote]
Älä puhu paskaa. Ensin väität, että kaikki on samanarvoisia ja sitten sanot, että kirjoittaja on alemmalla tasolla kuin pedofiili. Oot ihan sairas. Onko sulla ruusunpunaiset lasit silmillä? Luepa huviksesi mitä esim. tässä Muuramen tapauksessa oli niille lapsille tehty.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:46"]Ihmiset ovat samalla viivalla siihen asti kunnes satuttaa toista ihmistä, varsinkin viatonta lasta.
[/quote]
[/quote]
Älä puhu paskaa. Ensin väität, että kaikki on samanarvoisia ja sitten sanot, että kirjoittaja on alemmalla tasolla kuin pedofiili. Oot ihan sairas. Onko sulla ruusunpunaiset lasit silmillä? Luepa huviksesi mitä esim. tässä Muuramen tapauksessa oli niille lapsille tehty.
[/quote]
Niin?
Siis nytkö muut saavatkin eriarvoistaa ihmisiä, mutta mulla ei ole samaa oikeutta?
Paskan jauhannasta toki olemme eri mieltä, mutta sillähän ei ole merkitystä yllättäen taaskaan.
Eipä hirveämmin kyllä enää nappa "keskustella" noitavainoajien kanssa, joille tärkeintä on vain tappaa ihmisiä ilman todisteita.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:25"]Kaikki lapsiinsekaantujat ja lapsisurmaajat tulisi kiduttaa kuoliaaksi mahdollisimman julmasti ja hitaasti. Sellaisen adressin minä allekirjoittaisin myös miellelläni. Näillä "ihmisillä" ei ole minkäänlaista ihmisarvoa.yhteiskunnan saastaa mikä tulisi poistaa heti.
[/quote]
Sutkin varmaa saa sit kiduttaa kuoliaaksi mahdollisimman julmasti ja hitaasti? Koska mun silmissä sun kaltaisilla "ihmisillä" ei ole ihmisarvoa. Yhteiskunnan saastaa, joka tulisi poistaa HETI!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En ole. Jotkut ihmiset eivät vaan ansaitse elää, kuten pedofiilit.tai "äiti", joka paritti 1- ja 3-vuotiaita tyttöjään, tai "mies", joka raiskaa viattomia lapsia ja pilaa näiden loppuelämän.
[/quote]
Sinulla ei ole sitä viimeistä sanaa eikä oikeutta alkaa määrittämään kuka saa elää ja kuka ei, kenellä on ihmisarvo ja kenellä ei. Viestini oli ainoastaan vastaus sinun ala-arvoiseen viestiisi ja sinä alat heti minua pedofiiliksi haukkumaan, kun en ole kanssasi samaa mieltä?
Edelleenkin seison sanojeni takana sinua vastaan. En hyväksy lapsiin kohdistuvaa seksuaalista hyväksikäyttöä, mutta vielä vähemmän hyväksyn kaltaistesi "ihmisten" innokkuutta haukkua ja syyttää toisia aika rajuillakin sanoilla. Samoin en todellakaan hyväksy sinun ja kaltaistesi tyyliä tappaa kaikki jotka eivät ole omasta mielestä "ihmisiä". Minulla sinä kuulut tuohon samaan kategoriaan "ihminen" ja minun mielestäni ansaitset saman kohtelun mitä haluat pedofiileille. Minusta se vaan on ihan oikein sinua kohtaan.
[/quote]
Eli pedofiileille et toivo kuolemaa, mutta yllä olevalle kirjoittajalle toivot? :D En tiedä itkeä vai nauraa.
[/quote]
Vastaan vain kirjoittajan tasoisella tekstillä takaisin. En suinkaan toivo kuolemaa kenellekään, mutta jos kirjoittaja toivoo kidutusta ja kuolemaa toisille niin kai hän ymmärtää samantasoista tekstiä?
Itke tai naura, mullepa tuo nyt on ihan sama vaikka runkkaisit. Mun elämääni kun se ei vaikuta yhtään.
Miksi toivoisin kenellekää kuolemaa? Miksi valtiolla olisi oikeus tappaa ihmisiä? Ei millään syyllä. Kuten ei ole muillakaan oikeutta tappaa muita. Ja he ketkä näin tekevät yleensä jäävät kyllä kiinni ja saavat tuomionsa, kuka tuomitsee valtion samasta rikoksesta?
*** Mikä oikeus on elää sellaisella ihmisellä, joka pilaa/vie toiselta elämän? ***
Lista olisi loputon, jos kaikki saavat kuolemantuomion, jotka ovat pilanneet toisen elämän, siihen eivät silloin kuulu pelkät pedofiilit. Jopa koulukiusaajat pitää sitten rangaista, pahoinpitelijät, rattijuopot yms yms
Suomeen jää melko pieni porukka elämään.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:38"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Toivottavasti sinulla ei ole lapsia.
[/quote]
Miksi?