Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ymmärrän virheeni nettideittailussa

Vierailija
13.09.2014 |

Ihmettelin pidemmän aikaa, että miksi ei hyvin alkaneet viestittelyt treffipalstalla kehity tapailuksi. Nyt ymmärrän, näinhän minun olisi pitänyt vastata:

"Kiitos viestistäsi I.S.O.mies58! Kuvistasi ei millään arvaa, että olet vasta 45-vuotias, näytät korkeintaan 38-vuotiaalta. Pidin erityisesti siitä kuvasta, jossa makaat sohvallasi saksanpaimenkoiran alla. Oli myös kiva nähdä, kun kyyristelet aurinkolasit päässä jonkun muun motskarin päällä Thaimaanlomallasi ja hymyilet kauniisti naamaa isomman oluttuopin kanssa Tallinnanlaivan terminaalissa. Kuvista saa selvästi käsityksen siitä, että olet älykäs, omillasitoimeentuleva ja sporttinen romanttinen mies. Erityisesti minua puhutteli profiilitekstisi "hei" joka sai minut kiinnostumaan persoonastasi heti.

Toivottavasti olet työtön tai sairaseläkkeellä mielenterveysongelmien takia, että sinulla riittää aikaa rakastamasi naisen hellimiseen. Sitten kun hänen luotaan ehdit, voisit soittaa minulle, jotta voisin hakea sinut luokseni Audillani pelaamaan autopelejä seinänkokoisen telkkani eteen kun laittelen meille pientä iltapalaa.

p.s. toivottavasti sinua ei haittaa, että olen sinua 20 vuotta nuorempi"

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kiitos päivän nauruista :D t. samoja kokemuksia

Vierailija
2/16 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nettideittailua kokeillut, ja tämän tekstin luettuani en tule koskaan kokeilemaankaan. Kiitos nauruista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tääl I.S.O.mies58. Ihmettelinki ku sust ei kuulun mitää vaiks laitoin monta viestiä peräkkäin. Stalkkasin sut feispuukissakin ja soittelin sun työnumeroon. Tuun tänään seiskalta. Mä voin tuoda kortsut, osta sä kaljat. Iltapalaks vois olla uunilenkkiä, muija laittaa sitä aina ranujen kans. Ps. kiihoittava ilta tiedossa, täs liitteenä kuva mun jytkystä

Vierailija
4/16 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:44"]

Hei! Tääl I.S.O.mies58. Ihmettelinki ku sust ei kuulun mitää vaiks laitoin monta viestiä peräkkäin. Stalkkasin sut feispuukissakin ja soittelin sun työnumeroon. Tuun tänään seiskalta. Mä voin tuoda kortsut, osta sä kaljat. Iltapalaks vois olla uunilenkkiä, muija laittaa sitä aina ranujen kans. Ps. kiihoittava ilta tiedossa, täs liitteenä kuva mun jytkystä

[/quote]

Voisitkos tulla mun duunipaikan kautta, ottaisit parit kaljat mun piikkiin ensin ja jatkettais sit meille?

Vierailija
5/16 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sinäkään kovin kaksinen olet jos nettideiteillä juokset.

Vierailija
6/16 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:55"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:44"]

[/quote]

Voisitkos tulla mun duunipaikan kautta, ottaisit parit kaljat mun piikkiin ensin ja jatkettais sit meille?

[/quote]

Joo jos maksat taksin? Auto hajos prkl. Mut en oo käyny suihkussa, haittaax. Oota puen mun vyölaukun ja lähen sit tuleen. Kohta näet elämäs uroksen, beibi!!!

Vierailija
7/16 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

p.s. toivottavasti viestissäni ei haittaa, että noista sanoista tulee noin pitkiä kun ne kirjoitetaan yhteen!

Vierailija
8/16 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin. :D Vähän vakavammin puhuen, mä löydän netin kautta kyllä sellaisia joiden kanssa tulee treffit, viestejä miehiltä riittää ja sieltä vaan valitsen keiden kanssa haluan lähteä ulos, mutta muutamat treffit ja muutama viikko tutustumista ja mies feidaa... Se on äärimmäisen kuluttavaa, enkä tiedä mitä hittoa pitäisi tehdä tai sanoa, ettei niin kävisi.

Vierailija
9/16 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, et ehkä ole tajunnut kopeloida miestä pöydän alta uneksuva katse silmissäsi? Tai sitten et ole tarpeeksi nopeasti juossut hakemaan tiskiltä seuraavia juomia?

Vierailija
10/16 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:59"]

Tuskin sinäkään kovin kaksinen olet jos nettideiteillä juokset.

[/quote]

Kun en edes pääse ekoillekaan treffeille, koska odotan, että tutustun ensin mieheen viestien välityksellä :C

Vierailija
11/16 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minäkin tykkään metsästyksestä ja kalastuksesta"

Vierailija
12/16 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä vika on siinä että on mt-ongelmista eläkkeellä? minäkin olen, minkä minä sairaudelleni voin? me mielenterveysongelmaisetkin pystymme usein normaaleihin ystävyyssuhteisiin. onneksi en tunne yhtä kylmiä ihmisiä kuin sinä ap vaan saan nauttia miesseurastakin vaikka diagnoosi löytyy.

Vierailija
13/16 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:07"]

mikä vika on siinä että on mt-ongelmista eläkkeellä? minäkin olen, minkä minä sairaudelleni voin? me mielenterveysongelmaisetkin pystymme usein normaaleihin ystävyyssuhteisiin. onneksi en tunne yhtä kylmiä ihmisiä kuin sinä ap vaan saan nauttia miesseurastakin vaikka diagnoosi löytyy.

[/quote]

vakka kantensa valitsee

Vierailija
14/16 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinks mä muuttaa sun luo asumaan nyt kun mulla ei oo asuntoa just nyt? Vaikka niinku huomenna. Peksu heittää mut pellolle, oon sen sohvalla budjannut nyt kuukauden ja se on kyllästynyt. Maksan kyl ostamalla joskus ruokaa ja bensaa mun autoon. Jookosta kookosta :-).

Vierailija
15/16 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hani se koira mukaan myös, sillä mun parketithan on menossa remppaan ihan näinä päivinä muutenkin. Jos sulla on se vielä se sohva siitä ihanasta fotosta, niin ota se mukaan, heitetään mun design-kalusteet pihalle, että tunnet olosi kotoiseksi ja tervetulleeksi. Mä teen makkariin tilaa sun ittehitsaamillesi kuntosalilaitteille, että voit pitää huolta ittestäsi.

Vierailija
16/16 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin mun lapsuudenkaveri Pera tulee savonperältä käymään viikon päästä ja hotellit on niin kalliita. Se sit asuu meillä viikon. Mut sille kelpaa kyllä sohva, ei se meidän touhuja makkarissa estä. Onks sul kortsui? Tietty jos tunnet jonkun muijan, jonka luona Pera vois olla, se ois aina parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä