Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet päässyt yli siitä että

Vierailija
19.08.2021 |

Ihastus tai exä on ruvennut seurustelemaan jonkun toisen kanssa?
Miten reagoit kun kuulit asiasta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin vertaistukea, eli kertomuksia kehiin!

Vierailija
2/7 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin sitä nykyistä. Eli hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin pumpattavan nuken ja SSRI-lääkityksen. Nyt kemiallinen lobotomia, enää ei huolet paina eikä paneta. I love it.

Vierailija
4/7 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kirpaisi, kun exä eron jälkeen kuukauden sisällä tapasi toisen, siitä kuukauden sisällä muuttivat yhteen ja siitä kuukauden sisällä sai raskaaksi (tämä selvisi raskausuutisen julkistamisesta, että koska oli tapahtunut). Yhteyttä emme pitäneet, mutta minä tölvänä seurasin kaikkea hänen somestaan huuli pyöreänä.

Että sattuuhan se, ja saa sattuakin. Mutta olen aina uskonut, että yksi ero pitää käsitellä kunnolla ennen kuin ainakaan itse olen valmis uuteen parisuhteeseen, ei tietty kaikilla toimi mutta minä en olisi voinut hypätä noin pian uuteen suhteeseen puhumattakaan kaikesta muusta etenemisestä, joten ei auttanut kuin jatkaa omaa elämää kuten osaan ja antaa hänen olla onnellinen omassaan. Kyllä se vaan helpottaa, kun asialla aikansa mässäilee. Tsemppiä.

Vierailija
5/7 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siitä joskus pääsee yli tai ohi? Tavallaan kuitenkin ymmärrän. Se isompi halko on varmasti parempi.

Vierailija
6/7 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan seuraaville. Ei sen kummempaa.

Vierailija
7/7 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitänyt yhteyttä exiiin, joten en ole saanut tietoa ja asia, jota en tiedä, ei tietysti vaikuta muhun mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan