Kesä 2021 alkaa olemaan taputeltu. Mikä fiilis?
Tuliko reissattua? Uimassa, terassilla? Mökillä? Aurinkoa tarpeeksi nautittu syksyä ja talvea varten?
Kommentit (24)
Kesä oli varmaan kiva niille joilla on elämä. Mulle ihan sama mikä vuodenaika. Sisällä on aikalailla sama päivä aina. Joskus sentään päihteitä helpottamaan pahinta olemisen tuskaa. Nyt on elokuu enkä minä ole hiljaa...Itken muuten vaan..
Eipä tullut juuri reissattua, mutta säät oli hyvät ja kävin ensimmäistä kertaa mm. tivolissa ja lavatansseissa. Ja näistäkin saan kiittää ihanaa miesystävääni, jonka kanssa aloin juhannuksena seurustella.
Sään puolesta oli ihan paras kesä.
Kaikki muu sitten sakkasikin ja pahasti. Usko itseensä on nyt koetuksella mutta toivon syksyn tuovan uusia mahdollisuuksia.
Kesä saisi jatkua vielä, tyynet ja aurinkoiset päivät olisi tervetulleita ja lämpimät illat.
Kun ois niitä kauniita syysiltoja. Täällä ainakin tuulee ja myrskyää koko ajan, sataa ja ripeksii, ei pääse vesille, lenkillä on tylsää kun on niin kova tuuli, ei oikein muutakaan viitti ulkona tehdä. Vedet viilentyi hirveästi, normaalisti on vielä lämpimät uimavedet. Itse oisin kaivannut vielä kesäkelejä, ei tarvii olla tappohelteitä mutta nyt on olo kuin lokakuussa. :(