Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Master ei halunnut koskaan antaa orgasmia subille. Onko hän itsekäs vai missä vika?

Vierailija
19.08.2021 |

Luuli vielä sitten että nainen nauttii.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä, kun ei edes tajua mitä itse jää vaille.

Vierailija
2/12 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän sen pystyi tekemään? Olen kuvitellut että jonkinasteinen rajoittaminen on aika yleistä, mutta että ei ikinä milloinkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttii todennäköisesti orgasmin kieltämisestä. Eikö keskusteluyhteyttä ole vai miksi ei ole puhuttu, että tässä oltaisiin samoilla linjoilla? Kyllä subkin voi esittää omia toiveita seksin sisällöstä ja sitten katsotaan, että mitä voidaan tehdä.

Vierailija
4/12 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis koskenut alapäähän kädellä kunnolla eikä sormettanut tai nuollut koskaan. Ei siis klitorikseen koskenut myöskään. Ihan kuin olisi inhonnut naisen alapäätä. Pani kyllä mutta enemmän halusi panna b rappua. Ap

Vierailija
5/12 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko nuori mies. nuorempana jätkänä olin aika itsekäs mutta elämä kouli ja nykyään pedissä on voimokin tyytyväinen.

Vierailija
6/12 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nuori mies. Nelikymppinen jo. Ap

Vierailija
7/12 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noita itsekkäitä riittää. Onneksi siperia myös opettaa!

Vierailija
8/12 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda äijää tai puhukaa asiat selviksi. Ei järkeä jatkaa suhdetta jossa ei ole seksuaalisesti tyytyväinen, varsinkin jos seksisuhteesta on nyt kyse.

Vierailija
9/12 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin miehelle että en nauti tästä ollenkaan enkä halua jatkaa suhdetta. Hän vain väitti muuta. Olen kaupungilla liikkuessa huomannut muutaman kerran että kulkee perässä. En ole huomioinut mitenkään. Ap

Vierailija
10/12 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin miehelle että en nauti tästä ollenkaan enkä halua jatkaa suhdetta. Hän vain väitti muuta. Olen kaupungilla liikkuessa huomannut muutaman kerran että kulkee perässä. En ole huomioinut mitenkään. Ap

Onkohan nämä ap:n jutu nyt ihan totta? :D Jos on niin lopeta tuollaisen tyypin kanssa oleminen ja kaikki yhteydenpito. Ei tuo ole hyvää/tervettä master-suhdetta nähnytkään. Ja vielä seuraa kadulla? Mitä ihmettä?

Vierailija
11/12 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti totta on. Tästä tapauksesta on melko vaikea päästä eroon. Ap

Vierailija
12/12 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti totta on. Tästä tapauksesta on melko vaikea päästä eroon. Ap

Eli et itsekään halua enää olla tekemisissä hänen kanssaan. Mitä noita orgasmeja enää mietit, älä ainakaan seksiin asti enää mene tuollaisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän