Mitkä lapsuutesi tv-visat muistat?
Tuttu juttu, Onnenpyörä, Kymppitonni ja Hugo (metsänpeikko aina valmis on toimintaan kanssa mun ja sun...). Ainakin nää muistui mieleen. :-)
Kommentit (39)
AP:n mainitsemat muistan. Lisäksi Passi & Hammasharja, Voitto Kotiin.
Se Spede Pasasen juontama, missä oli erilaisia tehtäviä, esim hula-vanteen pyöritystä ja keilojen potkimista pallolla joka oli kuminauhalla jalassa kiinni. Hitsi, kun en muista nimeä....
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:47"]Se Spede Pasasen juontama, missä oli erilaisia tehtäviä, esim hula-vanteen pyöritystä ja keilojen potkimista pallolla joka oli kuminauhalla jalassa kiinni. Hitsi, kun en muista nimeä....
[/quote]
No Speden spelit daaaa :)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:47"]Se Spede Pasasen juontama, missä oli erilaisia tehtäviä, esim hula-vanteen pyöritystä ja keilojen potkimista pallolla joka oli kuminauhalla jalassa kiinni. Hitsi, kun en muista nimeä....
[/quote]
No Speden spelit daaaa :)
[/quote]
No tottakai!!! Höh! ;-)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:58"]
Tupla tai kuitti
[/quote]
Olet varmaan yhtä vanha kuin minä.
Speden spelit, Kymppitonni, Kuutamolla, BumtsiBum... Hyvin hämärä muistikuva Amorin kaaret -ohjelmasta, en ole varma kuuluuko visailugenreen.
Heh, olen voittanut yhdestä pääpotin! :D
Ei perhana siellähän oli Tauski!! :DDD t. 15
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:47"]
Se Spede Pasasen juontama, missä oli erilaisia tehtäviä, esim hula-vanteen pyöritystä ja keilojen potkimista pallolla joka oli kuminauhalla jalassa kiinni. Hitsi, kun en muista nimeä....
[/quote]Speden spelit.
Suomen tietoviisas. Joo, olin erilainen nuori.
Mikä se nuorten visailu oli, jossa jaettiin Erkki-merkkejä? Eikös siitä tullut sanonta Tätä ei tiedä Erkkikään?
Ruutuässä, ruutuysi, megavisa