Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PELOTTAVIMMAT KUMMITUSTARINAT JAKOON!

Vierailija
12.09.2014 |

Tai muuten vain karmaisevin kokemus, pientä kauhua tähän iltaan :)

Asuin teininä talossa, joka oli kaksikerroksinen ja rapussa oli neljä huoneistoa. Oli hyytävä ja pimeä syysilta, kun saavuin kotiini ystäväni luota. Rapun ovi oli jäänyt auki, se ei sulkeutunut ikinä kunnolla. Huomasin jättäneeni avaimet kotiin, joten soitin huoltomiehen avaamaan oven. Rapusta oli valot palaneet ja istuin rappusilla odottamassa huoltomiestä. Yläkerrasta kuului sellainen ääni, kuin joku siirtäisi jalkaa maata pitkin. Jähmetyin kuuntelemaan. Ääni toistui uudestaan, hitaasti. Hiki nousi pintaan ja nousin hitaasti seisomaan, katsoin rapun ovelle. Yhtäkkiä näen sivusilmällä, kun joku kurkistaa kaiteen yli ja kurottautuu lähelle. Karjuin ja kiljuin sydämeni kyllyydestä!! Juoksin ovesta ulos tielle. Rapussa oli joku minulle tuntematon nainen, laiha ja pelottava. Hän ei asunut rapussa, veikkasin häntä nistiksi joka oli tullut rappuun lämmittelemään. Huoltomies tuli paikalle ja rauhoitteli minua, shokissa tärisevää ja itkevää tyttöä. Hän käski naista poistumaan ja luojan kiitos, tuli vielä vaihtamaan rappuun lamput tämän jälkeen. Tätä odottaessa kurkin ikkunasta, tämä nainen seisoi tiellä ja katseli minua. Vieläkin pelottaa ja puistattaa :D

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut siis miltä se lola ees kuulostaa?

Vierailija
62/63 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä teinit tänne on eksyneet? Takaisin Demiin hus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi