Mistähän mahtaa kertoa? Ongelmia hevosten kanssa
Millaisessa tilanteessa toimisitte vastaavanlaisella tavalla ja vaikuttaako siltä niinkuin tällä koetetaan eristää erästä tyyppiä noista hepoista tarkoituksellisesti:
Vähän "hämy" silleen että ei-niin-tilanteen-tasalla eikä täysillä käyvä tyyppi, miespuolinen, kaipa jotenkin pärjäilee omillaan ja silleen, muttei ehkä oo kaikilta osin se penaalin terävin kynä, niin hällä oli ongelmia heppojen suhteen. Oli ollu kiinnostunu aiempina vuosina puolituttunsa uudesta ravihevosesta. Kauheesti kyseli ja puheeksi sitä otti kerta toisensa jälkeen ja häiriköi sillä sitten hevosen omistajaa ihan siihen saakka että porttikielto oli annettava talliin jossa hevonen oli.
No, kovasti silti haaveilee omastakin ravihevosesta, koettaa tarjoutua talleille töihin, oli vähän aikaa maataloukoulussakin, joutui pois sieltä kun omien sanojensa mukaan "Aartolan Pate" joka lienee varsin kova kundi, koetti "savustaa" häntä ulos sieltä järjestämällä kouluun pahiksen kokeilemaan koulunkäyntiä ja häiriköimään sitä tyyppiä jota hepat innostaa.
No, nyt sitten on tuon alussa mainitun hidasälyisen kaverin velipoika saamassa myös ravihevosta omakseen ja hidasälyinen tyyppi innoissaan selosti sille Aartolan Patelle että hänpä pääseekin avittamaan ravihevosen hoidossa. Välittömästi sen jälkeen vaikka Patella ei ole hevosta eikä myöskään yhteyksiä hidasälyisen kaverin veljeenkään, meni sitten ja tekas kunnianloukkaussyytteen hidasälyisestä tyypistä ja kovasti on alettu kysellä sen perään, onko hidasälyisellä kaverilla edunvalvojaa?
Miten itse toimisitte ja onko kunnianloukkaussyyte eettinen keino vieroittaa tyyppiä hepoista jos kerta ei kyseessä ole mikään hengenhätä Patellekaan kun eihän Patella oo heppoja.
Tuntuu vaan että kautta aikojen on hidasälyinen kaveri joutunu vaikeuksiin aina kun ollu heppojen kanssa tekemisissä, ei heppojen kanssa ongelmia ole ollu mutta niitten muitten ihmisten mitkä on alkaneet ajojahdin ja millon mitäkin metkuja kehitellä. Miksi jonkun elämään noin voimakkaasti puututaan ja tuolleen kielletään normaalit asiat niinkuin vaikka hevoset?
Jos hidasälyisyys on muka este heppojen kanssa olemiselle niin eikö tuota vois hoitaa eettisesti oikeammilla keinoilla kuin jollakin ajojahdilla? Sais muuten monikin ajojahdin aloittanut aikuinen ihminen hävetä, olipa ajojahdin syynä hepat tai joku muu juttu.
Kommentit (5)
Ootko sä se hidasälyinen? En nimittäin saanut tosta selostuksesta paljoakaan selvää
Meillä yritettiin kotikunnassa vieroittaa erästä naista LAPSISTA juuri noilla menetelmillä. Ei ole minulla pientä lasta kotona, mutta kunnianloukkausilmoituksen tein itseeni kohdistuvasta kunnianloukkauksesta sen jälkeen kun nainen kertoi että serkulleen on syntynyt vauva. en tunne tuon serkun lasta enkä itse ole pienen lapsen äiti, mutta ilmoituksen tein koska haluan saada tuon naisen eroon lapsista keinolla millä hyvänsä. Minulla on muuten kohta Tuksu eli Johanna Tukiainen henkilökohtainen avustajani. Hain Tuksua kotikuntani vammaispalvelutoimistosta avustajaksi. Tuksu tulee minun kanssa uskollisesti mukaan luottamustoimi-iltoihini ja Tuksun mielipidettä kun tuosta kunnianloukkausjutusta kysyin niin Tuksukin sanoi että teit muuten Akka ihan oikein sille naiselle. Minun uusi lempinimeni on Akka ja Tuksu on sen minulle antanur. Olen Tuksun uusi Akka. Vuonna 2008 puoluetoveri oli Tuksun uusi ukko mutta minäpä olen Tuksun uusi akka.