Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mun mielestä sivistynyt ihminen ei enää nykypäivänä
Kommentit (3)
Ebola ja muut infektiot. Sivistynyt ihminen osaa niitä yrittää välttää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tää käsiteltiin jo.. http://www.vauva.fi/keskustelu/4273516/ketju/olenko_tyly_en_kattele_saati_jaa_poskisuudelmia
Alue: Aihe vapaa
Ai missä päin? Oletkos koskaan ollut työelämässä tai yleensä toiminut kansainvälisillä areenoilla? Kyllä siellä sivistiynyt ihminen kättelee, poskisuudelmia jaetaan niissä maissa, jossa se kuuluu kulttuuriin, kuten esim. Ranskassa.